Full version: Chat!?
Överbölingen
Jag har vid några tillfällen gått in på chatten men där är det dött. Är det på det viset eller har jag bara haft otur. Blev f ö lite full i skratt för chatten tog inte Överbölingen. Så det tyskliknande ordet finns här på Odla också.

Används chatten ö h? Eller är det bara en dekoration i överkanten. I seklets begynnelse fanns en knarrig chatt på AoT där mycket roligt, lärorikt och vettigt skrevs och man blev god vän med cybersignaturer av vilka jag senare har träffat de flesta IRL.
MariaS
Chatten lever allt, men bara då och då.

Du ser om någon är där, genom att gå längst ner på menysidan. Oftast är det så, att börjar det bli några stycken, så kommer det igång lite för bra ibland, vilket slutar med skrattkramper och sömnlöshet.
MariaS
Nu kan du titta in i chatten, så slipper du vara själv!
Piccante
CITAT (MariaS @ 30-11-2009, 22:44) *
Nu kan du titta in i chatten, så slipper du vara själv!

Japp vi är några stycken där nu.
elleave
Nu är jag där en stund wink.gif
Tottes matte
CITAT (Överbölingen @ 30-11-2009, 23:28) *
Jag har vid några tillfällen gått in på chatten men där är det dött. Är det på det viset eller har jag bara haft otur. Blev f ö lite full i skratt för chatten tog inte Överbölingen. Så det tyskliknande ordet finns här på Odla också.

Används chatten ö h? Eller är det bara en dekoration i överkanten. I seklets begynnelse fanns en knarrig chatt på AoT där mycket roligt, lärorikt och vettigt skrevs och man blev god vän med cybersignaturer av vilka jag senare har träffat de flesta IRL.

Hej, Överbölingen,
jag har undrat precis samma sak. Jag gick med trädgårdsforumet trygt en vecka sedan, bara det var knepigt, men fick hjälp fr. Odla Nu. fortfarande händer det att jag hamnar fel med mina svar, men trägen vinner.
Jag har kollat chat-sidan men det är dött som i graven, vet inte om folk inte vill, inte kan eller inte har intresse för det. Visst vore det roligt att kunna snacka med andra just ett aktuell sak och få respons på direkten.
Vi får fajtas för denna sak för att flera kunde lära sig det, vad tycker du? crying.gif fr. Tottes matte
Calypso_bulbosa

shy.gif Är det någon aktivitet där numera? sleeping.gif
Aqvakul
Jag har en känsla av att många av de snackesugna har sökt sig till FB..
Calypso_bulbosa
CITAT (Aqvakul @ 26-05-2010, 19:33) *
Jag har en känsla av att många av de snackesugna har sökt sig till FB..

VVF nuke.gif

... rolleyes.gif
Platinum
Jag är aldrig inne där annat än på helger och då mest kvällstid om det inte regnar.
Alba
Jag har förstått att de flesta kommer väldigt sent kring 23.00 - mest på helger då.
Jag har tittat in några gånger tidigare på kvällen och då har det varit tomt.
Motti
Som jag sakt förut så brukar det mest vara jag Motti och Elle som är där !men vi har hemskt kul Elle och jag men uppskattar om det dök upp någon mer någon gång.
elleave
Nu är jag där, det är jag oftast så här dags på kvällen flirting.gif
Motti
Du och jag Elle flirting.gif
Alba
CITAT (Motti @ 30-05-2010, 01:21) *
Du och jag Elle flirting.gif

01:21 slap.gif - då sover ju jag skönhetssömn.
Motti
Jag har alltid varit natt eller kvällsmänniska och tror att Elle också blommar upp framåt 11 -12 på kvällen:)alltid kul att chatta med Elle kompiskram.gif
Alba
CITAT (Motti @ 01-06-2010, 18:34) *
Jag har alltid varit natt eller kvällsmänniska och tror att Elle också blommar upp framåt 11 -12 på kvällen:)alltid kul att chatta med Elle kompiskram.gif

Ja visst är det. Vi brukar träffas i chatten på fm - alltid lika trevligt.
Motti
Elle och jag håller oss vackra trotts att vi är uppe sent giggle.gif jasså är det folk på chatten på morgonen också ?bra att veta !
Calypso_bulbosa
Nu är den befolkad biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon