Dito Verde
Föreningen Bruksongar annordnar återigen den populära julmarknaden i Surte Glasbruksmuseum.
Museet ligger precis intill riksväg 45 och kan inte missas.
Jag kommer att ha ett bord där med hemmagjorda pepparkakshus, knäckebröd, saffransskorpor, julgodis, julpynt mm. Kul om någon odlait tittar in.
Eva i Höga
Vill gärna titta in men jobbar till kl 13. Hur länge är det öppet?
Meriona
Det hade varit trevligt, men vi firar jul den dagen.... wink.gif
Dito Verde
CITAT (Eva i Höga @ 03-12-2009, 16:16) *
Vill gärna titta in men jobbar till kl 13. Hur länge är det öppet?

Jag är ganska säker på att det är mellan kl 11-15 som förra året. Ska kolla upp det .Meddelar här om det inte är så.
Åh vad roligt det skulle vara om du dök upp.
Längesedan nu.
/p
Dito Verde
Det var den tiden jag skrev i förra inlägget. Mellan kl 11-15. Välkomna alla!
Eva i Höga
Tack Dito för upplysningen! Vi har öppet hus i butiken till kl 13 den dagen så jag dyker upp om vi inte får alltför mycket kunder utan vi kan komma från jobbet vid 14-tiden i alla fall.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Dito Verde finns det parkering i närheten?
Eva i Höga
Dito, jag kom inte iväg från jobbet förrän halv 3 så det var ingen idé att åka till Surte. (Vi hade en bra dag på jobbet!) Hoppas att det var en lyckad julmarknad.
Dito Verde
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 10-12-2009, 10:38) *
Dito Verde finns det parkering i närheten?

Oj vad synd att jag inte var inne och läste din fråga. Museet har en egen stor parkering i direkt anslutning.

Nu är det för sent. Synd. Men jag kan passa på att säga att det är just på den parkeringen som Odlaklubben väst hade sin vårmarknad i våras och kommer att ha sin vårmarknad den 16 maj.

Julmarknaden gick bra. Jag både sålde och handlade bra.

Vi ses en annan gång Eva och Elisabeth
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon