diva&hero
Igår satte jag upp husets ljusslingor. Kallt var det, sju minus. Men det var det värt! Fint blev det.
[attachment=44934:ljusslin...ramsidan.jpg]
[attachment=44933:ljusslinga_g_ngen.jpg]
[attachment=44935:ljusslinga_entr_n.jpg]
[attachment=44939:kruka_entr_.jpg]
Har även gjort en hjärtkrans med ljusslinga. Fuskade och trädde på ljusslingan sist, annars brukar jag sätta ljusslingan på stommen och sen på med det jag ska ha, i detta fall gran. Men det blev ok det här med.
[attachment=44938:ljuskrans_hj_rta.jpg]
Pyntat med slingor inne också..
[attachment=44932:ljusslinga_v_rum.jpg]
[attachment=44936:ljusslinga_en.jpg]
[attachment=44937:ljusslinga_badrum.jpg]
Har tagit några kort, men med dålig kvalitét. En ny kamera i julklapp vore inte fel.. Den här behöver ha stativ i mörker, annars är det typ omöjligt att ta ett bra kort som inte blir suddigt.
Har ni några foton på era ljusslingor? Vore kul att se.
diva&hero
giggle.gif Grannarna sa att det är jul hos oss.. Undrar om det var positivt eller negativt..?
Peztis
Åh, vad fint!

När jag skulle sätta upp vårt nät i äppelträdet upptäckte jag att 1/3 hade pajjat... kul...
Försökte fixa till det men hopplöst. Jag vred därför ihop hönsnät till en kon (julgransform) och trädde upp nätet på denna och det blev jättefint!!!

Tänker INTE köpa nytt nät förrän efter jul när de halverar priserna!
diva&hero
tummenupp.gif Bara fantasin sätter gränserna! Alltid kan man göra nåt av det mesta.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon