Full version: Koppargrytor?
lewellyn
Hej på er!

För några år sedan hade Krägarhuset en "kopparklubb" eller vad man ska kalla det med liknande en prenumeration på koppargrytor. Är det någon som vet om det finns något liknande nu för tiden? Vore väldigt tacksam för tips som kan hjälpa oss att utöka vår koppargrytesamling.
titti49zon6
Prenumeration tror jag inte att dom har numera, men dom har ju en del kopparpannor till salu på sin hemsida. Googla på Krögarhuset.
Om jag inte hade gillat min så mycket hade du fått dom, jag har hela serien av pannor och byttor m.m.
Hej igen
Jag hade en del koppargrytor ... rostfritt och koppar som dotter & måg fick ...
de använder dem inte heller ... är alltför jobbigt med allt putsande för att hålla dem fina.

Inköpta på Järnia.
lewellyn
CITAT (titti49zon6 @ 07-12-2009, 21:47) *
Prenumeration tror jag inte att dom har numera, men dom har ju en del kopparpannor till salu på sin hemsida. Googla på Krögarhuset.
Om jag inte hade gillat min så mycket hade du fått dom, jag har hela serien av pannor och byttor m.m.

Nej de har ju inte kvar det... jag var där och kollade först och de få pannor de har på sin sida har vi redan smile.gif Men tack ändå!
netaave
CITAT (lewellyn @ 07-12-2009, 21:24) *
Hej på er!

För några år sedan hade Krägarhuset en "kopparklubb" eller vad man ska kalla det med liknande en prenumeration på koppargrytor. Är det någon som vet om det finns något liknande nu för tiden? Vore väldigt tacksam för tips som kan hjälpa oss att utöka vår koppargrytesamling.

Måste dom vara nya? På varje metallskrot har dom koppar och mässing separerat, ofta kan man hitta både fräscha och felfria saker där som folk lämnat till återvinningen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon