Full version: Regler för forumet
smuleborg
Jag är väl blind, men hittar inga regler här för forumet; etiska regler; förbud mot spam, reklam o.s.v.
MariaS
Börja med att titta ovanför där det står: "Inloggad som: smuleborg". Där står det användarvillkor, nästan högst upp på vänster sida
smuleborg
CITAT (MariaS @ 07-12-2009, 22:00) *
Börja med att titta ovanför där det står: "Inloggad som: smuleborg". Där står det användarvillkor, nästan högst upp på vänster sida

Vad jag känner mig dum blush.gif - men stort tack. Frågan ställdes p.g.a.
MariaS
CITAT (smuleborg @ 07-12-2009, 22:06) *
Vad jag känner mig dum blush.gif - men stort tack. Frågan ställdes p.g.a.

Tror tyvärr inte Admin gör så mycket åt det i alla fall! Det finns fler som kör med smygreklam här på forumet!
Rose
Är det bara jag som blir helt anti företag som kör med sån stil? Skulle aldrig köpa av dom hur bra produkten än är.
MariaS
CITAT (Rose @ 07-12-2009, 22:18) *
Är det bara jag som blir helt anti företag som kör med sån stil? Skulle aldrig köpa av dom hur bra produkten än är.

Du är nog i gott sällskap giggle.gif
smuleborg
Håller med dig Rose och Maria S.

Men ändå ranting.gif

Jag ger mig nu.
pejori
CITAT (Rose @ 07-12-2009, 22:18) *

Håller med där, det har ingen betydelse hur bra dom är, jag köper inte ändå... tummenupp.gif
Tycker nog reglerna har luckrats upp betydligt, då även medlemar saluför produkter ostraffat... dunno.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon