Full version: Trädgårdsblogg.se
Inga från Närke
adress på webben eller ?

Är det någon som vet för jag hittar den inte.
Aqvakul
Den finns, men svarar inte.. Det är kanske ett tillfälligt problem med deras server...
HelenJ
CITAT (Aqvakul @ 12-12-2009, 11:49) *
Den finns, men svarar inte.. Det är kanske ett tillfälligt problem med deras server...

Samma "tillfälliga" problem som det varit det senaste året.... De flesta som brukat blogga där har numera flytt till andra, säkrare bloggportaler eftersom det är mer regel än undantag att det inte går att komma in på Trädgårdsblogg.

Edit: Tappade det viktiga ordet inte wink.gif
ylvahi
Var det inte den här veckan dom skulle jobbba på att byta server???
Rihane
Trädgårdsbloggen migrerar till det nya systemet. Wordpressmu och Buddypress. Är kanske inte så lätt som man först tror. Dom började i tisdags, tror jag det var. Hoppas verkligen att dom lyckas för det verkar toppen.

HelenJ
CITAT (Rihane @ 12-12-2009, 12:32) *
Trädgårdsbloggen migrerar till det nya systemet. Wordpressmu och Buddypress. Är kanske inte så lätt som man först tror. Dom började i tisdags, tror jag det var. Hoppas verkligen att dom lyckas för det verkar toppen.

Jag håller tummarna!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon