Full version: Ny här!
Marina
Oj, va många olika funktioner det verkar finnas här då! Kan man hitta en snabb guidning?
Berith
Njae, det finns ju ingen 'instruktionsbok' om det var det du letade efter. smile.gif
Om du kollar bland inläggen i support och testforum hittar du andra frågor och svar.
Eller ställ nya frågor - vi är många som hjälper till när vi kan!
Marina
Varför ser mitt brev så stängt ut, nästan som ett sigill på det? När och hur använder man alla söta "märken"?
Åsa, mälardalen zon 2
Tyvärr har inte webmaster gjort någon snabbguide över funktionerna än men han har lovat att göra det när han får tid. Under tiden kan du söka i support, det har varit många frågor om hur man skriver i färg, infogar signaturbilder mm. Hittar du inte det du undrar om, ställ en fråga i support.

Det finns även ett testforum där man kan testa diverse funktioner ifall man vill vara säker på hur man gör innan man skickar inlägg i de andra forumen.

Kuverten med prick i betyder att det är ett inlägg du aktivt deltagit i.
Berith
CITAT (Marina @ 15-12-2002, 15:09)
Varför ser mitt brev så stängt ut, nästan som ett sigill på det?

Att en del brev har prick betyder bara att där har du själv bidragit med ett eller annat inlägg.
Och som sagt, kolla bland tidigare frågor och svar i support och testforum! smile.gif

Ja, som Åsa just sa! biggrin.gif
Ingrid på Västkusten
Hallon,

Samma Marina som på AoTs Forum?
Välkommen hit :-D

Ingrid
Marina
Ja, Ingrid jag är samma Marina!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon