Klura
Anna Anka önskar God Jul
Aqvakul
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
ängsvädd
Jag har inte högtalarna inkopplade - får lyssna när jag fixat det, men jag antar att det är en parodi på Anna Anka. Jag tycker synd om henne, hon ligger ju i skilsmässa.
Klura
CITAT (ängsvädd @ 19-12-2009, 11:08) *
Jag har inte högtalarna inkopplade - får lyssna när jag fixat det, men jag antar att det är en parodi på Anna Anka. Jag tycker synd om henne, hon ligger ju i skilsmässa.

Hellre en parodi på Anna Anka än en porrfilm baserad på Tiger o Elins bekymmer.
Aqvakul
Jag tycker synd om henne, hon ligger ju i skilsmässa.

Tveksamt hur synd det är om henne. Hennes kärlek till den gamle uven verkar ju inte varit direkt överväldigande. Hon var inte fattig då hon gifte sig med honom och hon lär bli ännu rikare nu.
Christina i Taxinge~

Jag hör inte heller vad hon (imitatören) säger men det beror på min för tillfället trassliga ADSL-uppkoppling.
Däremot ser jag ingen större anledning att tycka synd om AA, hon ska ju inte skiljas längre. Dessutom har hon sagt att "egna miljoner kan hon fixa utan Paul".
Skön inställning! AA är inget våp! Vete 17 vad hon är......

Aqvakul
Kommer ni ihåg denna filmen - detta är slutet..

http://www.youtube.com/watch?v=zihvanvh7s8...player_embedded
Berith
Vet hon öht att man gör narr av henne i Sverige? Eller tror hon att bara för att hon är känd så är hon beundrad och omtyckt?

Stackars människa...
ängsvädd
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 19-12-2009, 11:16) *
Jag hör inte heller vad hon (imitatören) säger men det beror på min för tillfället trassliga ADSL-uppkoppling.
Däremot ser jag ingen större anledning att tycka synd om AA, hon ska ju inte skiljas längre. Dessutom har hon sagt att "egna miljoner kan hon fixa utan Paul".
Skön inställning! AA är inget våp! Vete 17 vad hon är......

Jaså ska hon inte skiljas längre? Det var väl Paul som ville skiljas och stämma henne på en massa miljoner?
Christina i Taxinge~
De stämde väl varandra på ett antal miljoner har jag för mig...
Men de senaste "krigsrubrikerna" angående Ankorna har talat om att de bor ihop igen och ska fortsätta med det. Så....... dunno.gif

Motti
Mikael Bindefelt festfixaren fick frågan om han skulle bjuda Anna Anka på någon av sina tillställningar,nej hon passar inte in sa han och skrattade.Vi ska ju få se henne fira svensk jul i hennes hem med bla Anna Skipper,jisses vilket spektakel det kommer och bli ,man kan nog inte låta bli att titta giggle.gif Man kan ju inte precis se henne stå och stoppa korv i köket rotfl.gif och är Anna Skipper med blir det väl bara sojabönor och fiskolja på julbordet.
Aqvakul
Det är lite svårt att känna medlidande med en människa som själv verkar vara helt renons på empati...
Rose
Jag tycker synd om barnen. Även om man inte gilllar nån så behöver man ju inte göra sig rolig över dom.
Hej igen
Alltså ... jag funderar bara ... hur sjutton ids man ens bry sig om någon blåst bimbo i Amerika???
Christina i Taxinge~
CITAT (Hej igen @ 19-12-2009, 23:14) *
Alltså ... jag funderar bara ... hur sjutton ids man ens bry sig om någon blåst bimbo i Amerika???

Ja, jag förstår inte att man låter henne ta sån plats i TV och tidningar under så lång tid!?
Däremot anser jag absolut inte att hon är en blåst bimbo.
Hon är i mina ögon slug som få med alla klorna ute!
Tobb
När kommer Anna Anka goes Ullared... smile.gif
Berith
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 19-12-2009, 23:39) *
Ja, jag förstår inte att man låter henne ta sån plats i TV och tidningar under så lång tid!?

Jag har inte sett nåt program med henne så jag vet inte hur hon är live sas, bara läst tidningsrubriker och hört hennes röst i reklamen för julprogrammen. (Hon kan ju inte rå för hur hon låter, men inte är det vackert.) Antar att eftersom hon fick sån uppmärksamhet tidigare, så inbillade sej kanske TV att det var på ett positivt sätt och satsade på dom här programmen nu?
Piccante
CITAT (Tobb @ 20-12-2009, 00:38) *
När kommer Anna Anka goes Ullared... smile.gif

Det hade nog blivit den värsta förnedrings-tv hittills. Ankan skulle väl gå runt där och peka på folk och säga -guuuud va fula dom är dom fattiga som går runt här och köper äcklig billig skit! sånt köper inte jag o Paul !
Alba

Jag håller med dig.
Jag har hört flera intervjuer på radio med henne och då får man en helt annan bild. En smart och skärpt tjej.
Aqvakul

Visst är det så...
sommarhumla
bravo.gif bravo.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif a0a.gif a0a.gif a0a.gif

Nä för mig är valet enkelt. På julafton kl 15 är det Kalle Anka som tar plats i tv:n.
Gita
CITAT (Alba @ 20-12-2009, 11:24) *
Jag håller med dig.
Jag har hört flera intervjuer på radio med henne och då får man en helt annan bild. En smart och skärpt tjej.

Ja, någon blåst bimbo (vad det nu är) är hon verkligen inte, men hon sticker ut på ett sätt som jag tycker är härligt befriande men som många i mellanmjölkens Sverige har vårt att klara, hur hon verklige är som person vet nog "hej igen" lika lite om som jag.
Gita
Aqvakul
Jag upplever henne iaf som väldigt otrevlig och föraktfull mot andra människor. Möjligen spelar hon över för att få uppmärksamhet, men nog mer än anar man en streber som inte har mycket till övers för de som inte lyckats enligt hennes måttstock.
Hej igen
CITAT (Gita @ 20-12-2009, 21:15) *
Ja, någon blåst bimbo (vad det nu är) är hon verkligen inte, men hon sticker ut på ett sätt som jag tycker är härligt befriande men som många i mellanmjölkens Sverige har vårt att klara, hur hon verklige är som person vet nog "hej igen" lika lite om som jag.
Gita

Jadu Gita ... jag har faktiskt sett ett program med henne & Robert Aschberg ...
där säger hon att hon "suger av sin man" varje morgon ... om han vill det.
Detta för att behålla honom.

DÅ ÄR man BLÅST BIMBO ... spela roll sedan om hon är ljus eller mörkhårig ... men BLÅST!
Gita
CITAT (Hej igen @ 20-12-2009, 21:28) *
Jadu Gita ... jag har faktiskt sett ett program med henne & Robert Aschberg ...
där säger hon att hon "suger av sin man" varje morgon ... om han vill det.
Detta för att behålla honom.

DÅ ÄR man BLÅST BIMBO ... spela roll sedan om hon är ljus eller mörkhårig ... men BLÅST!

Snarare väl medvetet PROVOKATIV, hon visste säkerligen vad reaktionerna skulle bli, att många precis som du skulle ta det hela bokstavligt och bli väldigt upprörda och förfärade. Jag tror att tjejen kan det här med marknadsföring. Dessutom tycker hon nog att det är lite kul att retas med den svenska präktigheten, det är min uppfattning i alla fall.
Gita
Hej igen
CITAT (Gita @ 20-12-2009, 21:40) *
Snarare väl medvetet PROVOKATIV, hon visste säkerligen vad reaktionerna skulle bli, att många precis som du skulle ta det hela bokstavligt och bli väldigt upprörda och förfärade. Jag tror att tjejen kan det här med marknadsföring. Dessutom tycker hon nog att det är lite kul att retas med den svenska präktigheten, det är min uppfattning i alla fall.
Gita

Nädu Gita ... inte blev jag det minsta upprörd ... tycker faktiskt synd om bimbon
vars liv verkar kretsa kring pengar o lyx och behaga mannen och göra allt han begär ...
allt detta för att behålla sin nuvarande levnadsstandard. thumbdown.gif
herkules
CITAT (Gita @ 20-12-2009, 21:15) *
Gita

jag såg något på tv nu ikväll, någon medling mellan anna anka och anna skipper? anna anka, så tvärsäker och tuff, riktig girlpower, finns ingen som skiter henne på näsan! tummenupp.gif
netaave
Jag upplever henne som väldigt blåst må jag säga, men som någon påpekade på facebook, han som gifte sig med henne må vara ännu mer blåst. Honom (Paul) har jag dock ingen åsikt om.
Tycker hon verkar ha ett stort behov av att hävda sig och detta sexsnack står mig upp i halsen. Var är respekten för maken?
Motti
Bara utalandet om brunetter i går visar väl hur många hjärnceller Anna Anka har thumbdown.gif Nu råkar jag vara blond men tycker att hårfärgen inte har någon betydelse och att man inte kan sitta och döma ut vissa människor för hårfägen,så himmla befängt.Men som sakt svårt att låta bli att titta på Anna Ankas jul giggle.gif Ja de fick ju inte va i hennes hus och skita ner sa hon därför bodde hon i Presidentsviten och Aschberg och compani på samma hotel fast i vanliga rum då,sen kan man ju undra vart Paul Anka tog vägen i samanhanget?
Gita
CITAT (Motti @ 21-12-2009, 13:04) *
Bara utalandet om brunetter i går visar väl hur många hjärnceller Anna Anka har :

Fast jag undrar förstås hur många hjärnceller man har om man inte förstår ironin och det provokativa i ett sånt uttalande
Gita
Motti
Jag tror inte Anna Anka vet vad ironi är tror inte det ryms i hennes hjärna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon