Full version: ODLA,NU UPPHÖR
legion6
Den uppmärksamme såg odla,nu inte odla.nu.Ville bara höra vad alla de tusentals timmar som läggs på forumet idag vad de skulle läggas OM forumet lades ner,,,,,,,,,,Vilket det nog aldrig gör!
Aqvakul
inte 1 april idag, eller... crazy.gif
Fny
elakt skämt... nono.gif
Klura
Jag är med i andra forum också, men är periodare i alla.
Det skulle ju bli till att läsa/babbla vidare på dom då, utifall Odlas forum skulle försvinna.
skogstroll
öh skulle det va kul eller no.gif
blomkronan
Jag skulle få en massa tid över till att städa och tvätta.... och det vill jag inte -cry-.gif
Aqvakul
CITAT (blomkronan @ 20-12-2009, 09:52) *
Jag skulle få en massa tid över till att städa och tvätta.... och det vill jag inte -cry-.gif

giggle.gif
ängsvädd
Jag skulle sakna odla. Tycker det är lite sällskap och väldigt allsidigt. Skulle antagligen ersätta det med andra forum - men jag vet inget som är så brett som odla.
Alba
'Hjärtklappning' fy skäms att skrämmas så. angry.gif

Jag är medlem på andra forum....lite mer "tittar in då och då" men den känsla som jag har för Odla finns inte där.
Här är det som att gå in och prata med gamla bekanta......trots att man aldrig träffats. Det är en helt annan stämning här.

En sak är säkert.....jag skulle sörja om Odla försvann. Jag skulle vara rädd att tappa kontakten med mina vänner här.
Och vem skulle då ta en kafferast med mig kl. 10 varje dag. sad.gif

Men å andra sidan skulle man kanske då få upp ögonen för något annat forum......men jag hoppas att den situationen inte uppstår. Som det är nu är jag nöjd med Odla och letar inte andra forum.

CITAT (blomkronan @ 20-12-2009, 09:52) *

Nej usch så flitig man skulle bli. flirting.gif
skånepåg
Inte skrämmas så biggrin.gif
Jag skulle nog falla i en deppression en månad för detta forum e bland det bästa jag hittat, här kan man prata om allt och få superbra tips om allt ^^
Grå
Det gjordes en film om odla för länge sedan. God Jul på er, knäppgökar.

Gökboet
Piccante
Odla.nu har en ganska stor bredd som är svår att hitta i andra forum. Dels är jag odlingsintresserad men "småprat" är som ett forum i sig där allt mellan himmel och jord kan avhandlas. Jag har inget annat forum som är så brett som odla bara andra forum där man diskuterar mer elelr mindre smala ämnen.
Aqvakul
CITAT (Markus_H @ 20-12-2009, 12:59) *
Odla.nu har en ganska stor bredd som är svår att hitta i andra forum. Dels är jag odlingsintresserad men "småprat" är som ett forum i sig där allt mellan himmel och jord kan avhandlas. Jag har inget annat forum som är så brett som odla bara andra forum där man diskuterar mer elelr mindre smala ämnen.

tummenupp.gif
Eva i Höga
Håller fullständigt med, Odla är bra! Lätt att manövrera omkring och man får alltid svar när man behöver hjälp. Känns som man har många kompisar här.
Irene_L
giggle.gif Jag såg att det var ett kommatecken efter Odla så mig lurade du inte! giggle.gif

CITAT (Alba @ 20-12-2009, 11:33) *
Och vem skulle då ta en kafferast med mig kl. 10 varje dag. sad.gif

Ja den "kafferasten" vill jag inte vara utan! kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon