smuleborg
När jag söker min historik händer följande (Välj/sök efter medlemmens alla inlägg)
---------------------
Felmeddelande
Ett fel uppstod. Om du är osäker på hur man använder en viss funktion, eller inte vet varför du fick detta felmeddelande kan du läsa igenom hjälpsektionen för att försöka få fram mer information.

Följande är fel:
Antalet sökningar inom en viss tidsrymd är begränsat av administratören. Vänta minst 3 sekunder innan nästa försök.
----------------------

Den här funktionen har funkat hos mig vid ett tillfälle, det kan ha varit för typ ett år sedan.

Jag har bestämt för mig att jag har felanmält tidigare. Problemet kvarstår.
Berith
Det där meddelandet får man om man råkar klicka två gånger inom 3 sekunder. Det får jag också då. Eller menar du att du väntar längre mellan klicken och det ändå kommer upp?
smuleborg
CITAT (Berith @ 23-12-2009, 05:56) *
Det där meddelandet får man om man råkar klicka två gånger inom 3 sekunder. Det får jag också då. Eller menar du att du väntar längre mellan klicken och det ändå kommer upp?

blush.gif Handhavarfel blush.gif Jag har dubbelklickat på ikonen, man gjorde ju så förr... Tar tillbaka felmeddelandet. Och tack Berith thanks.gif
Berith
tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon