seriös
är så trött på att man skall vara på ett särskilt sätt som medlem här vet fler som är det med men hur gör jag för att ta bort mig fullständigt
*Stintan*
Raderar infot i din profil och ber admin avsluta ditt konto alternativt att du bara slutar logga in på forumet.

På vilket sätt menar du att man ska vara som medlem? Tycker själv att alla varianter ska kunna vara här så trist om du inte vill vara med längre.
mojan
CITAT (*Stintan* @ 25-12-2009, 09:46) *
På vilket sätt menar du att man ska vara som medlem? Tycker själv att alla varianter ska kunna vara här så trist om du inte vill vara med längre.

Jag förstår inte heller. confused.gif

Jag försöker vara trevlig, som man förhoppningsvis också försöker IRL.
Ibland försöker jag skämta men då lägger jag till en smiley eller visa på något sätt att jag skojar.

Jag är absolut ingen växtexpert så ger jag ett råd så är det min egen erfarenhet.
Jag tycker att jag får bra tips när jag själv frågar något både om odling och annat.

Skriver någon en dum/konstig kommentar/fråga så kan man ju bara ignorera.

Så ser jag på det. smile.gif
Eva i Höga
Om man inte tycker det är bra som skrivs här kan man ju sluta besöka forumet, det finns ju andra forum. Eller ignorera de kommentarer som inte passar.
Berith
Är seriös en man eller kvinna? Lite tvetydligt i profilen, och klickar man på kameran som det står kickis på så heter personen tydligen Susanne.S. Sånt blir jag konfunderad över... g.gif

Och h*n blev tydligen trött på Odla i tråden om julklapparna.
Aqvakul
Det är tråkigt med människor som är missnöjda eller inte mår bra. Det behöver ju inte alltid bero på Odla.
*Stintan*
Kanske är jobbigt att se andra nöjda och glada om man själv inte är det och kanske sitter ensam och bitter på julafton utan att ha fått en endaste julklapp. Knepigt att vara alla till lags g.gif
skogstroll
tycker nog det är tråkigt om nån sitter ensam och ledsen på julafton men det är väl olika
Alba
CITAT (seriös @ 25-12-2009, 05:48) *
är så trött på att man skall vara på ett särskilt sätt som medlem här vet fler som är det med men hur gör jag för att ta bort mig fullständigt

Om du vill så berätta gärna hur du känner det. Du kanske inte är ensam om att tänka så.
Ibland är det så lätt att känna "alla andra" men om man pratar om det kan det visa sig att det är många som tycker som du gör.
*Stintan*
CITAT (Alba @ 25-12-2009, 12:49) *
Om du vill så berätta gärna hur du känner det. Du kanske inte är ensam om att tänka så.
Ibland är det så lätt att känna "alla andra" men om man pratar om det kan det visa sig att det är många som tycker som du gör.

tummenupp.gif
Ralf
CITAT (seriös @ 25-12-2009, 05:48) *

Du behöver inte alls vara på ett särsilt sätt, bara dig själv.
Peztis
Det är "lustigt" det här!

Jag som i stort sett har lämnat ett annat forum till förmån för Odla och en stor del av orsaken är att jag tycker stämningen här är så mycket trevligare!
Och kanske att man går igenom olika faser i livet och växter är mest i fokus just nu.

Kanske har jag en för hög ribba...! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon