Full version: Resize pictures
renate
Efter formatering av min dator och en ny windows xp saknar jag resize pictures som ingick i min gamla windows.Jag har inte windows office längre.Den gamla windows var inte äkta.Innan jag ringer sonen kan jag kanske får hjälp här hur jag installera resize pictures.
renate
CITAT (renate @ 31-12-2009, 14:43) *
Efter formatering av min dator och en ny windows xp saknar jag resize pictures som ingick i min gamla windows.Jag har inte windows office längre.Den gamla windows var inte äkta.Innan jag ringer sonen kan jag kanske får hjälp här hur jag installera resize pictures.

Nu är den återinstallerat.
Micke E
CITAT (renate @ 31-12-2009, 14:43) *

Det är säkert ett program som fanns i Office.
Då fixar sonen det wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon