Full version: A newbie
liaifeAlanipt
Hello,

I have heard some good talk about this forum so I have been cruising for a while as a guest just checking it out.

Anyway, I have just actually joined and hope to contribute something useful to the community smile.gif

I hope that "Småprat" is the right forum place to post this introduction in, if not, please let me know..

Thanks
liaifeAlanipt
Inga från Närke
Har anmält detta till Göran som eventuellt SPAM han får avgöra om det ska bort.
Grå
Inte undra på admin tröttnar och sackar efter i forumskötseln. Här spamanmäls allting hej vilt åt höger och vänster.

Borde inte inläggen handla om varor och tjänster, eller flooda halva forumet innan man spamanmäler dem?
Eller är det bara svenskspråkiga som är välkomna?
Inga från Närke
CITAT (Grå @ 04-01-2010, 18:14) *
Inte undra på admin tröttnar och sackar efter i forumskötseln. Här spamanmäls allting hej vilt åt höger och vänster.

Borde inte inläggen handla om varor och tjänster, eller flooda halva forumet innan man spamanmäler dem?
Eller är det bara svenskspråkiga som är välkomna?

Alla kan väl inte engelska och jag förstår inte heller vad en engelstalande har på detta forum att göra där det är mest svenska. Men har jag slagit dig på fingrarna så ber jag om ursäkt. skrev ju att Göran får avgöra om det är spam och eftersom tråden är kvar så har han väl beslutat att det inte är det.

PS! Varför svarade du inte på engelska då och skriver till den nya medlemen eftersom du tycker det var så kostigt.DS!
anne-li i olofstorp
CITAT (liaifeAlanipt @ 04-01-2010, 15:46) *
Hello,

I have heard some good talk about this forum so I have been cruising for a while as a guest just checking it out.

Anyway, I have just actually joined and hope to contribute something useful to the community smile.gif

I hope that "Småprat" is the right forum place to post this introduction in, if not, please let me know..

Thanks
liaifeAlanipt

You are welcome to this sight, if you´re serious and have something to talk about! Please let us know and then we can have some serious takk ( or some not so wery serious if you want that!!! giggle.gif ) Please excuse my english, thats too many years that I´ve been written in that language, but please if you understand what I`m saying, answer me and we can have an conversaiton,.....
Hugs to you!
liaifeAlanipt
Hey everybody,

Thank you for the welcome wink.gif

Thanks
liaifeAlanipt
Grå
CITAT (Inga från Närke @ 05-01-2010, 20:26) *
PS! Varför svarade du inte på engelska då och skriver till den nya medlemen eftersom du tycker det var så kostigt.DS!

Because it was your acting that pissed me off, not he/she/this/that being a new member.
Inga från Närke
CITAT (Grå @ 06-01-2010, 21:57) *
Because it was your acting that pissed me off, not he/she/this/that being a new member.

Vad bra att jag kunde göra någon förargad (ler). Hoppas ni får bra kontakt med denna medlemmen och ett fint utbyte av trädgårdsfrågor och annat ni som kan engelska.
Personligen tycker jag att Odla borde vara för svenktalande. Se bara hur nya TR är nu.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon