Full version: ELVIS !födelsedag
Motti
Jag har alltid gillat Elvis !och vilken repetoar han har otroligt vad han han med att sjunga in.Ska jag va ärlig vet jag inte säkert hur många år han skulle fyllt 75 år tror jag stog vid spisen när de tog upp det på Rapport så jag hörde inte riktigt.Men varför fick vi inte se en Elvisfilm eller en Show i dag ?Går man in på Spotify ser man hur mycket musik han gjort !Grattis The King i alla fall rolleyes.gif

Motti thanks.gif
zaaritha
75 år!
Men--du milde vad hans sånger fortfarande betyder mycket!
Jag är 59 och lyssnar gärna på hans inspelningar!
Motti
Jag fyllde 57 nu 2 januari så Elvis och jag är Stenbockar rolleyes.gif jag tror jag alltid gillat Elvis och jag tror det finns en låt för alla,en jag särskillt fastnat för är "I Belive"den finns på hans Ghospelalbum,tycker den är helt underbar,men det finns massor av fina Elvis låtar rolleyes.gif Och han är stil "The king" wub.gif
titti49zon6
Det gick en Elvisfilm igår kväll kl 20.00 på kanal 8 och hans musik spelades på radion hela dagen
Jag är själv en stor beundrare av Elvis, fyller dessutom år samma dag 8 Januari naughty.gif så jag har firat
födelsedag med homom i många år, har ca 17 skivor och massor med nedladdad musik som spelas flitigt.Min favorit är nog One Night som var den 1:a låt jag dansade till med min man för 45 år sedan.
Lite nostalgia blush.gif
Motti
Elvis filmen på 8:an gick mig förbi tyvär ,synd !Jo man har en del skivor så kallat venyl som ligger här,har en gammal skivspelare i fällihop stil som vi plockar fram ibland och lyssnar på våra gammla venyl rolleyes.gif Mycket Elvis plattor har det blivit med åren.Undrar just hur han skulle set ut nu vid 75 års ålder ?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon