Full version: mysigt med..
anki/ronninge
sitter här surfar , runt i grönskans värld framför öppna spisen..

gött...... coolgleam.gif

pst kanarieöarna och playan är min om 2 veckor......
Aqvakul
låter härligt - blir en vecka för oss oxå i februari...
anki/ronninge
CITAT (Aqvakul @ 09-01-2010, 17:07) *
låter härligt - blir en vecka för oss oxå i februari...
jo jag längtar
tänk att få slippa alla dessa kläder......
lapa sol
äta kanarisk potatis....
se havet
sila sanden mellan tårna......[attachment=46114:DSC00435.JPG]

psy vart åker ni??
Aqvakul
CITAT (anki/ronninge @ 09-01-2010, 17:18) *
psy vart åker ni??

Vi åker faktiskt till Las Palmas, mindre solsäkert men riktig stadskänsla...

Vart ska ni?
anki/ronninge
CITAT (Aqvakul @ 09-01-2010, 17:28) *
Vi åker faktiskt till Las Palmas, mindre solsäkert men riktig stadskänsla...

Vart ska ni?
vi åker till Playa Englaise, inte så långt bort ju...från huvudstaden..

Motti
Vi har rest så mycket så nu lockar det inte lika mycket längre,kanske för att vi byggde på en sjötomt och flyttade ut förra året,man tycker man har så mycket fint här.Sist vi vart utomlands så var vi i London en vecka.Kanske lite sugen på Skottland framöver eller Rom där jag var för trettio år sedan kunde va kul att komma tillbaks rolleyes.gif Annars bara älskar vi Grekland där vi varit mycket wub.gif Men just nu vill vi bara vara här rolleyes.gif Hoppas du får trevligt på din semester !
anki/ronninge
CITAT (Motti @ 09-01-2010, 22:28) *
Vi har rest så mycket så nu lockar det inte lika mycket längre,kanske för att vi byggde på en sjötomt och flyttade ut förra året,man tycker man har så mycket fint här.Sist vi vart utomlands så var vi i London en vecka.Kanske lite sugen på Skottland framöver eller Rom där jag var för trettio år sedan kunde va kul att komma tillbaks rolleyes.gif Annars bara älskar vi Grekland där vi varit mycket wub.gif Men just nu vill vi bara vara här rolleyes.gif Hoppas du får trevligt på din semester !
tackar Motti!
det sa bli så skönt så..

hoppas ni får en skön vecka. )
PX-21
Var väg i höstas till Turkiet..Nu är det svångrem och rödmärkt" blodpudding som gäller en stund framåt..=ÅR
Men ha en skön tripp ni alla.. yaay.gif
anki/ronninge
CITAT (PX-21 @ 13-01-2010, 17:57) *
Var väg i höstas till Turkiet..Nu är det svångrem och rödmärkt" blodpudding som gäller en stund framåt..=ÅR
Men ha en skön tripp ni alla.. yaay.gif

ja tänk, resorna är dyrare nu!
men som sagt blodpudding som gäller eter resan!! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon