Motti
Är den helt nerlagd av medlemarna?verkar inte va någon där nu för tiden!inte för att jag hänger där jämt men visst är det kul om det dyker upp någon där ibland .Tyckte det var kul att träffa människor där som kunde en del om att odla tex.Har fortfarande mina sex päronträd nerskrivna på ett pappaer som jag fick tipps om rolleyes.gif Varkar också vara många som bara försvunnit från Odla,det är ju bra synd sad.gif
Piccante
Jag har aldrig varit någon chattfantast. Nu för tiden har så många facebook, msn och live messenger, m.m. så man kan chatta genom andra kanaler. odla.nu besöker jag mest för att skriva i forumet. Tror att chatten har överlevt sig själv.
Motti
Jo så kan det nog vara tyvär !tyckte för ett par år sedan att det var så trevligt att träffa folk som tex var trädgårdsmästare eller höll på att utbilda sig man kunde få svar direkt och sen var det ju mycket annat som var kul att prata om direkt så där.Jag är också med på Facebook men det är inte riktigt samma sak,där är det ju mer vänner och släkt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon