silos
Hej på er alla mina Odla vänner!

Åter igen är det ett nytt år framför oss yaay.gif och det är underbart,speciellt med mycket snö!
Mina små vovvar gillar inte snö,men Simba Chow-Chow killen bara älskar snö och låååånga promenader! yahoo.gif
Det finns nya ritade bilder inne på min album,äntligen fattade jag hur jag kan få bilderna mindre!
Jag önskar er alla en härlig Måndag! smiley_small_hug.gif [attachment=46190:vinter_vinter.jpg]
Aqvakul
Helt underbart härliga bilder!!! wub.gif kompiskram.gif
silos
CITAT (Aqvakul @ 11-01-2010, 11:01) *
Helt underbart härliga bilder!!! wub.gif kompiskram.gif

Tack så jätte mycket för dina goa ord! thanks.gif
Alba
Åhhh så underbara vovvar du har.
För att inte tala om dina bilder - de utstrålar glädje och lek. Du är jätteduktig att rita och måla.

Jag önskar dig också en härlig måndag och en god fortsättning på det nya året.
zissi
Det är liv i dina bilder. Jag gillar dem skarpt wub.gif

Må så gott silos! kompiskram.gif
Inga från Närke
Hej Silos

God fortsättning på 2010. Kula att höra ifrån dig. Vilka fina bilder du har gjort, de är hur underbara som helst. Är de målade och fotade eller har du gjort dem i datorn?
Aqvakul
[attachment=46273:silos.jpg]

Ni som är intresserade av riktigt bra naivistisk konst,
ta en titt i Silos album!

Biggan_
Det hade jag missat! Jättefina bilder silos! wub.gif
anne-li i olofstorp
Såååå härliga bilder Silos!!!!! Du värmde och lyste upp hela min dag med dina skapelser..... Underbart.... Tack!!!!!
renate
Så härliga bilder,det är liv och glädje i dem,underbart.Kul att ser dig här,är inte heller så mycket här.
Eva i Höga
Silos, vilken talang du har. Funderade på vilken bild jag tyckte bäst om men kunde inte bestämma mig. Vinterbilderna tyckte jag bäst om (kanske för att det är vinter nu). Fortsätt göra bilder! tummenupp.gif
silos
CITAT (Eva i Höga @ 16-01-2010, 20:15) *
Silos, vilken talang du har. Funderade på vilken bild jag tyckte bäst om men kunde inte bestämma mig. Vinterbilderna tyckte jag bäst om (kanske för att det är vinter nu). Fortsätt göra bilder! tummenupp.gif

Jag har visst missat din kommentar!
Jag fortsätter att rita bilder och även fotograferar och gör dockor!
Tack så väldigt mycket för dina goa ord här!
smiley_small_hug.gif

CITAT (Alba @ 11-01-2010, 14:06) *
Åhhh så underbara vovvar du har.
För att inte tala om dina bilder - de utstrålar glädje och lek. Du är jätteduktig att rita och måla.

Jag önskar dig också en härlig måndag och en god fortsättning på det nya året.

Tack så mycket gulledig!

CITAT (zissi @ 11-01-2010, 20:24) *
Det är liv i dina bilder. Jag gillar dem skarpt wub.gif

Må så gott silos! kompiskram.gif

Jag får tacka så väldigt mycket!

CITAT (Inga från Närke @ 11-01-2010, 20:26) *
Hej Silos

God fortsättning på 2010. Kula att höra ifrån dig. Vilka fina bilder du har gjort, de är hur underbara som helst. Är de målade och fotade eller har du gjort dem i datorn?

Tack så mycket goadig!
Bilderna har jag ritat på dator.

CITAT (Aqvakul @ 15-01-2010, 20:19) *
[attachment=46273:silos.jpg]

Ni som är intresserade av riktigt bra naivistisk konst,
ta en titt i Silos album!

Men oj oj oj,så glad jag blir! thanks.gif

CITAT (Biggan_ @ 16-01-2010, 00:14) *
Det hade jag missat! Jättefina bilder silos! wub.gif

Tack snälla dig!

CITAT (anne-li i olofstorp @ 16-01-2010, 13:37) *
Såååå härliga bilder Silos!!!!! Du värmde och lyste upp hela min dag med dina skapelser..... Underbart.... Tack!!!!!

Tack själv!Jag är verkligen glad över responsen som jag fått här för mina bilder!

CITAT (renate @ 16-01-2010, 19:02) *
Så härliga bilder,det är liv och glädje i dem,underbart.Kul att ser dig här,är inte heller så mycket här.

Tack gulledig för dina värmande ord!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon