Gunilla T
Även i sommar öppnar tio trädgårdsentusiaster i Sörmland sina trädgårdar för besökare.

Fjolårets evenemang överskred alla våra förväntningar och det är bara att konstatera att trädgårdintresset är stort just nu.

I år har vi utökat till två helger, det går bra även andra tider men kontakta då respektive trädgårdsägare.

Trädgårdarna är sinsemellan väldigt olika så det lär finnas något för alla smaker och inriktningar att inspireras av.

Ni är så välkomna!

http://www.besokstradgardar.se/

ingrids
Nu blev jag ju direkt deppad över att ha flyttat från Stockholm, även om det finns besöksträdgårdar här uppe också.
Gunilla T
CITAT (ingrids @ 11-01-2010, 15:09) *
Nu blev jag ju direkt deppad över att ha flyttat från Stockholm, även om det finns besöksträdgårdar här uppe också.

Nämen, inte skall du deppa för det ingrids....du kanske tar en tur till gamla hemtrakter i sommar?
LasseB
Jag blir lite gladare för vi kan besöka 6,7 och 8 på vägen till vårt lilla trädgårdsparadis
Gunilla T
Puttar upp tråden....nu finns nya funktioner med bloggar och fotoalbum.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon