Full version: Ujj..
Kajsa i Arvika
Fick lite hjärtklappning när jag öppnade mailen och fick se att 2010 erbjudande hade kommit och tänkte att det här blir dyyyyyrt... sos.gif Men jag hittade faktiskt inte nåt som jag absolut MÅSTE ha.. "Känner på pannan.. måste ha feber... ".. Hur gick det, hittade ni några MÅSTEN.. ?
Nauti
Jag hittade då ingenting jag ville ha och min panna är så varm som den borde vara tongue.gif Men det kan vara för att jag aldrig vill ha någonting från odla eftersom jag inte gillar blommor som bara är till för dekoration tongue.gif
Crazy4Flowers
Vad är det för fel på mig då, jag gjorde genast en beställning blush.gif
Betty
Jag hittade inget extra intressant som jag bara måste ha i årets fröerbjudande från Odla jag heller.
*Känner på pannan och konstaterar att jag faktiskt har feber...*

Jag tycket det mest liknade en repris av de senaste årens fröerbjudanden, många av de där sorterna har jag redan provat på... Hittade bara ett par tre stycken som kändes lite mer intressanta än de övriga - men inte tillräckligt intressanta för att jag ska beställa... no.gif
Eva 33c
Visst är väl erbjudandet sig rätt likt år från år? Någon enstaka nyhet. Så är det första gången man beställer därifrån så är det förstås så mycket roligare. Själv har jag aldrig köpt fröer av dem, inte för att det är nåt fel utan för att jag beställer på annat håll.
Helen i Piteå Zon 5
Nej, jag beställde inte någoting heller no.gif upplever som ni att det var lite nyheter och flera repriser.
Eva i Höga
Har inte vågat öppna, jag har dålig karaktär!
skogstroll
skönt... jag har köpt sjukt mycket frön från impecta och fröer och Örtagården så jag borde skämmas... blush.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon