Lindeloo
Hej jag är ny medlem! Jag har en liten trädgård med lite extra plats i, har funderat på att handla plantor från internet, inte frön. Finns det någon som kan rekommendera någon sajt, förutom denna supersajt förståss.
Jag är ute efter lite ovanligare perenner, buskar som man inte hittar i de vanliga plantskolorna.
g.gif
Nauti
Jag skulle tipsa om den här sidan som jag själv blev tipsad om här på forumet för ett tag sedan. De har en del roliga grejor jag skulle vilja testa om jag hade trädgård smile.gif http://www.gourmetgarage.dk/
Lindeloo
smiley_small_hug.gif Tack för era tips!
Jag har varit inne på de flesta av dem nu. De jag tyckte var bäst var spezialplant, han hade ju jättehäftiga plantor. Tuija var också finfin. Googlade på perenner och fick upp lysekils Örtagård, dom hade också mycket ovanligt och vackert. Bra fraktpriser där. Nu ska jag in där och beställa lite godisplantor tror jag!
Tack igen, vi hörs !!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon