Full version: 70 år
anki/ronninge
idag fyllde min mamma 70 år!!

tiden går....*s
tepa
Hej

Min mamma fyller sjutti i höst. Visst, tiden går...

Hälsn Tepa
aanderss
min mamma är bara 64
tepa
CITAT (aanderss @ 17-01-2010, 08:04) *
min mamma är bara 64

Jag räknade just ut, Aaaanders, att när min äldste pojke är lika gammal som du, då är jag 64...

Hälsn Tepa
Aqvakul
min mamma är 83...
Krolliljan
CITAT (Aqvakul @ 17-01-2010, 08:49) *
min mamma är 83...

Min med w00t.gif
Peztis
Och mina föräldrar fyller snart 73!
tepa
Min pappa hann aldrig bli 70..

Tepa
Aqvakul
Både min pappa och min svärmor dog vid 85 års ålder. Svärfar fyller 94 i år.
ninnisky
Min mamma blir 91 om några månader - svärfar var 94 när han gick bort och svärmor 99.

Själv känner jag mig som 101 just nu .....
Inga från Närke
Min mamma fyllde 82 år den 13 jan. Min svärfar fyllde 80 år den 13 jan. och min svärmor fyllde 80 år den 4 jan. Nemo min hund fyllde 3 år den 16 jan. blomma.gif

Grattis till alla som fyller i januari jämnt eller ojämt.
zissi
Min mamma skulle som din Inga också fyllt 82 i år om hon levt. Hon dog en månad innan hon skulle fylla 80 år sad.gif .

Tiden går otroligt fort du anki. Snart är vi den äldsta generationen .....det skrämmer mig lite. Jag vill så gärna ha mina nära och kära kvar. Tycker mer och mer om dem för varje år tror jag.
wub.gif wub.gif wub.gif

Idag på em. ska vi till svärmor på demensboendet här intill. Hon känner igen oss än och har sin humor kvar trots att hon inte kan få fram en hel vettig mening. Jag tar fram gitarren och sen sjunger vi för full hals. Då livar hon upp och orden finns plötsligt där. wub.gif
Aqvakul
CITAT (zissi @ 17-01-2010, 12:36) *
Idag på em. ska vi till svärmor på demensboendet här intill. Hon känner igen oss än och har sin humor kvar trots att hon inte kan få fram en hel vettig mening. Jag tar fram gitarren och sen sjunger vi för full hals. Då livar hon upp och orden finns plötsligt där. wub.gif

wub.gif tummenupp.gif
Anma
Min mamma är inte 60 år ens ännu. Och jag har en storasyster som fyller 42. Själv är jag 40 i år.
zissi
~ Livet ~

Livet är kort men det kan vara långt medan det pågår
August Strindberg

En gång ska du vara en som levat för länge sedan
Pär Lagerkvist

Lev i nuet, vänta inte tills i morgon; plocka livets rosor idag.
P. De Ronsard

Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det.
Samuel Baulder

Allt levande är lite brustet, ty genom sprickor och porer andas allt liv
Ruth Halldén

Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet är helt enkelt till för att levas
Goethe

Man kan inte välja när och hur man skall dö.
Det enda man kan bestämma är hur man skall leva
Joan Baez

De människor som fått mest ut av livet är inte de som levt ett sekel,
utan de som levt varje minut.
Colette
Sussie F-Flower
CITAT (anki/ronninge @ 16-01-2010, 23:39) *
idag fyllde min mamma 70 år!!

tiden går....*s

Vad kul! Hade ni hittat på något trevligt till henne? Är hon en pigg och frisk 70-åring nu då?
anki/ronninge
CITAT (Sussie F-Flower @ 17-01-2010, 23:05) *
Vad kul! Hade ni hittat på något trevligt till henne? Är hon en pigg och frisk 70-åring nu då?
jo min mamma är en pigg 70 åring!!

vi åker ju u till kanarieöarna nu på onsdag, så ....
när hon fyllde år fick hon en smidig digitalkamera.

istället för hennes åldriga kompakt kamera. *S

sqrulan
Min mamma fyller 80 på torsdag men igår hadde vi 80 årskalaset för 22 personer, idag är jag trött i benen. giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon