Jag är en trädgårds nörd och eftersom det är mitt största intresse spenderar jag också en stor del av mina slantar på min trädgård. Jag lägger inte alla ägg i en korg så att säga utan är notoriskt otrogen med var jag handlar.
Jag har varit "med trädgård" i 10 år och har hundratals erfarenheter av att handla växter och alla tillbehör (näring, jord, krukor etc) och jag saknar ett forum för att som konsument kunna recensera de olika butikerna och kedjorna baserat på kvalité i deras produkter, pris och hur man som kund blir bemött.
Jag tänkte att detta forum kanske skulle passa för detta? Alla som har någon erfarenhet av en kedja eller en särskild plantskola eller butik på Internet kan här dela med sig av sina erfarenheter.
Det skulle sätta press på trädgårdnäringen i Sverige om vi som betalar för den också ställer krav på dess utformning, kvalité och kundbemötande, det är min tanke.
Någon som vill börja eller har andra tips om detta forum redan finns eller om man kan organisera det på annat sätt?