Motti
Är det någon som vet var på nätet man hittar uppblåsbara Poolfåtöljer ?skulle vilja köpa sådana att ha i sjön i sommar och guppa runt i.
RibesRubusVitis
Googla på "inflatable pool seat", prova både med och utan citattecken, och sök även på bilder...
Alba
Kolla här
Så mysigt det låter att guppa runt i en fåtölj.
Motti
Tack för tipsen ! Alba ditt tipps var bra där fanns en hel del att välja på i Poolfåtöljer så nu har jag skickat efter katalogen där i från.Har en vännina som har sommarstuga här ute och vi har alltid sakt att vi skulle ha ett par Poolfåtölj att sitta och mysa i när det är sommar och badväder,sitta där i sjön i solen med ett glas vin rolleyes.gif
Biggan_
Det låter härligt Motti! yes.gif

Var bor du? kompiskram.gif
Motti
Jag bor på landet en bit utanför Nässjö och vi är välsignade med sjötomt och egen strand rolleyes.gif Min vännina och jag har pratat så länge om såna där uppblåsbara fåtöljer att sitta och gotta sig i med ett glas ,men usch vilken längtan jag fick efter sommaren nu rolleyes.gif men det är bara att ha tålamod.
Biggan_
CITAT (Motti @ 20-01-2010, 16:18) *
Jag bor på landet en bit utanför Nässjö och vi är välsignade med sjötomt och egen strand rolleyes.gif Min vännina och jag har pratat så länge om såna där uppblåsbara fåtöljer att sitta och gotta sig i med ett glas ,men usch vilken längtan jag fick efter sommaren nu rolleyes.gif men det är bara att ha tålamod.

Jag försökte bara ställa mig in rolleyes.gif men det är lite långt för mej!
Hoppas ni får en skön sommar i era poolfåtöljer Motti! tummenupp.gif
Motti
Du får gärna komma hit och guppa i vattnet med oss Biggan jag kan bjuda på ett glas rött också w00t.gif
Biggan_
Tack så mycket Motti! smiley_small_hug.gif
Jag får ha det tillgodo!
Snöflinga
Följer det med åror eller ankare unsure.gif Läskigt om ni driver ut till sjöss och inte kan ta er iland rotfl.gif
Motti
Vi hade nog tänkt oss att surra fast oss i bryggan så gubbarna slipper leta efter oss och det lär de nog göra när de blir utan mat rotfl.gif Fast en liten chick åra skulle inte vara så dumt laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon