CITAT (AndersKbg @ 21-01-2010, 12:29)

Hur långt är ett snöre?
Sorry, kunde inte hålla mig. =)
Från ena änden till den andra !
Men för att återta tråden (

)
CITAT (Wilmer @ 21-01-2010, 12:25)

Det är så lustigt att se hur olika det är på olika forum. Skrattade häromdagen när jag var på ett annat forum och läste en tråd - där moderatorn efter två avvikande svar kommenterade vad trådens frågeställning var, håll er till den, inga personangrepp, varsågoda fortsätt. Efter ett par svar till (urspårade) förklarade moderatorn att det här inte fungerade, så tråden låses en stund tills hettan lagt sig.. OMG, andra änden av forumskalan kan man säga, fniss. Ribban ligger VÄLDIGT olika på forum kan man säga.
Har jag spårat ur nu? Jag håller tant, någon utsvävning blir det ju alltid, men hallå... Här är det rätt rörigt.
Jag är definitivt inte ute efter att trådar ska låsas så fort man kommer ifrån ämnet.
Är mer ute efter att var och en försöker tänka efter lite och när man själv vet med sej att man hamnat långt ifrån ämnet själv försöker återföra sina inlägg till det tråden handlade om.
Och att man försöker avstå från elaka kommentarer ( vet med mej att det hänt att jag själv kommit med helt onödiga kommentarer

Men ber om ursäkt för det ! ) så det inte blir pajkastning.