Monarda
Får jag dela med mig av grannlåten. smile.gif

[attachment=46454:P2260173.jpg]
Gudrun i Göteborg
yahoo.gif HÄRLIGT!

Tulpaner och semla skall köpas i morgon!
Aqvakul
Vi är redan inne på andra fånget med tulpaner. Är det inte vår ute, så kan man i alla fall låtsas inne...
Monica WJ
bravo.gif Visst är det skönt att vi är på väg mot våren igen!
Wilmer
Tack för den vackra buketten yahoo.gif
Aqvakul
SNART...

Monarda
Det var ingen dålig samling Aqvakul! Själv skulle jag bli nöjd om mina 15 tulpaner, som jag köpte från Odla och som blommade så vackert i våras, kommer igen även till våren. Hoppas dom sussar sött under snön!

[attachment=46469:P5171017.jpg]
Överbölingen
Jo men visst! Tulipaner är härliga. Ger visioner om maj månad (här). Men för bövulen ranting.gif !!! Semlor skall intagas på tisdagar inför faslagen och detta görs på tisdagar efter intagandet af bruna böhnor med fläsk!. Detta tjyvätande på lördagar får mig att känna att jordens undergång är nära förestående. Måste hinna, måste hinna, måste hinna innocent.gif !
Monarda
Här kunde vi köpa semlor direkt efter nyår. Ur led är tiden! Och dessutom en massa avarter som saffranssemlor, punschsemlor och semlor med äppelmos och kanel. thumbdown.gif
Gudrun i Göteborg
Överbölingen: Jag loooovar att äta semlor den tisdagen också rolleyes.gif Fast jag hoppar bönorna o fläsket. Måste tänka på figuren ju whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon