Adri-Anne
När jag rensade datorn från Cookies och allt möjligt annat, var det tack vare er jag kom in på riktigt igen, men albumet kommer jag inte in på och det måste jag ju för att kunna skicka bilder här på Odla.
Har gått in gång på gång men får bara att jag måste logga in mig. Fyller i
användar-id och lösenord, men icke. Och lösenordet är ju det samma som jag har haft hela tiden. Föresten så har jag aldrig förr behövt att logga in mig för att gå in på albumet.
Detta har nog med dom förbaskade Cookies att göra.
Har aldrig tyckt särskilt om kakor, nu avskyr jag dom.
Posse
CITAT (Adri-Anne @ 11-12-2003, 15:29)
När jag rensade datorn från Cookies och allt möjligt annat, var det tack vare er jag kom in på riktigt igen, men albumet kommer jag inte in på och det måste jag ju för att kunna skicka bilder här på Odla.
Har gått in gång på gång men får bara att jag måste logga in mig. Fyller i
användar-id och lösenord, men icke. Och lösenordet är ju det samma som jag har haft hela tiden. Föresten så har jag aldrig förr behövt att logga in mig för att gå in på albumet.
Detta har nog med dom förbaskade Cookies att göra.
Har aldrig tyckt särskilt om kakor, nu avskyr jag dom.

Jag har inget Odla-album, men tycker mig ha förstått att man kan ha andra inloggningsuppgifter till albumet, mot vad som fodras för att skriva här.... Om du hade det, och har slarvat bort dem, måste det väl gå att få det fixat. unsure.gif
yla
snacka me ingemar
han hjälper dej nog
Adri-Anne
Det spökar nog här och spöket vill nog driva ordentligt med mig.
Nu har jag snart en hel vecka försökt komma in på albumet utan resultat.
Bara klabb hela tiden.
Tio minuter efter att jag lagt in detta inlägg, KOMMER JAG IN!!!!!
Visst fasiken spökar det här.
Detta är rena rama sanningen och inget practical joke.
Har ni sett på " Andarnas makt?" Man kan ju börja undra. biggrin.gif biggrin.gif
Annki
Du kanske har gnidit på anden Ingemar? laugh.gif Kul att du kom in! Själv har jag haft datorhaveri och fått "blåsa" hela datorn. Inte kul! Allt kul borta! Utom det som jag sparat här och på backup. Men alla favorit-adresser är borta. Så nu har man lite terapiarbete ett tag framöver...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon