Full version: Chatten?
Amaryllis
Vad säger ni? Ska vi bestämma en tid för att samlas på chatten en dag, med så många odlaiter som möjligt!? Det är ju så tomt där hela tiden, kanske för att ingen är där när man vill gå in i chatten.
Meriona
Jag tycker inte det är så jättekul att tjatta nuförtiden, jag har gjort ett par försök, och visst är det trevligt just där och då, men så mycket vettigt blir det då inte sagt. Kan det beror på att det varit sent fredag och lördagkvällar tro? laugh.gif
Motti
Ja det verkar bara vara Elleave och jag som är där ,fast sista tiden har jag inte hållt till där så mycket , det är ju roligare om man är mer än två och inte alltid samma två personer !samtalsämnena liksom försvinner med tiden.
elleave
CITAT (Amaryllis @ 25-01-2010, 16:30) *
Vad säger ni? Ska vi bestämma en tid för att samlas på chatten en dag, med så många odlaiter som möjligt!? Det är ju så tomt där hela tiden, kanske för att ingen är där när man vill gå in i chatten.

Det är en jättebra idé smile.gif Vad tycker ni? Runt 22? flirting.gif
Eva i Höga
Inget för mig, men ha det så trevligt ni andra! Jag ligger i sängen kl 22.
Alba
CITAT (Eva i Höga @ 26-01-2010, 16:54) *
Inget för mig, men ha det så trevligt ni andra! Jag ligger i sängen kl 22.

Samma här - 22.00 slap.gif alldeles för sent för mig. d010.gif
Amaryllis
Tidigare än 22 skulle vara trevligt.
elleave
Oki, jag går oftast in då för innan är det helt dött, men föreslå gärna en annan tid smile.gif
Meriona
Nu är det verkligen mysko! 6 pers i chatten varav två stycken MOTTI! Hur gör du Motti? blink.gif
Myosotis
Wilmer har väl lärt henne hur man klonar sig.
Meriona
Kan Wilmer? OJ! Är det därför hon hinner med så mycket? blink.gif
Aqvakul
Wilmer nöjer sig sällan med att bara vara två... crazy.gif
Motti
Meronia !jag hade strul i kväll vet inte om det är att vi kör mobilt,när jag skrev en text kom bokstäverna inte fram för än efter ett par sekunder det hakade upp sig så jag loggade ur och sen in igen,byte färg på texten till svart efter tipps,men texten har ändå halkat efter.Var det två Motti sa du confused.gif ja då var det ju något fel någonstans,för på Chatten fanns bara en enligt de andra som var där,annars hade jag nog fått veta det skulle jag tro.Konstigt!Men i kväll var det drag där ,många tittade in kul!Wilmer var inte där i kväll whistling.gif Klona och klona !inte talar jag om hur jag gör det naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon