Full version: Ni som kan dethär...
Gunilla T
Behöver hjälp med det tekniska, jag vill sätta in länken till "Besöksträdgårdar i Sörmland" längst ner på mina inlägg sådär som de som har hemsidor/bloggar gör.

Hur gör jag?
skogstroll
jag vet inte om du menar signaturen som ligger under kontrollpanelen? Tydligen får man inte lägga länkar där ändå
Myosotis
För att lägga till en signatur gå in på min kontrollpanel - ändra signatur. Det står så här "Länkar är inte tillåtet i signaturen." Diskussionen har varit uppe förr, det är många som har länkar ändå. Meningen är väl egentligen bara att man inte ska sälja något via sin länk, så det är nog upp till ditt samvete om du vill ha en länk i signaturen, någon kontroll har då aldrig förekommit.
Gunilla T
Ahaa...visste inte att man inte får länka eftersom så många har det men jag avstår i så fall - tycker man skall hålla på reglerna.

Irene_L
Fast jag tror att det är ok med länk i signaturen! Här kan du läsa om Christina som fått ok från admin:
http://www.odla.nu/forums/index.php?showto...natur&st=20

Jag har också länkar blush.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon