tepa
Hej

När jag skriver inlägg och lägger till en smajlis, så får jag inte bilden fram i min dator. Bara texten, t.ex, "yahoo" eller "shy" eller
"angry" . Det gick förut och jag fick med bilden i texten. Nu vet jag inte om bilden syns i era datorer. Vi testar.

Syns bilden på smajlisen ? :smiley_small_hug:

Jag HAR kryssat bort krysset i rutan "Avaktivera här om du inte vill att smajlisen ska konverteras till bilder." Eller gör jag nåt annat fel?

Hälsn Tepa

Anma
CITAT (tepa @ 02-02-2010, 08:56) *
Hej

När jag skriver inlägg och lägger till en smajlis, så får jag inte bilden fram i min dator. Bara texten, t.ex, "yahoo" eller "shy" eller
"angry" . Det gick förut och jag fick med bilden i texten. Nu vet jag inte om bilden syns i era datorer. Vi testar.

Syns bilden på smajlisen ? smiley_small_hug.gif

Jag HAR kryssat bort krysset i rutan "Avaktivera här om du inte vill att smajlisen ska konverteras till bilder." Eller gör jag nåt annat fel?

Hälsn Tepa

Syns inte! står bara : smiley_small_hug :

smiley_small_hug.gif

Men i mitt citat syns det ju?? konstigt.
Berith
Men bockarna ska väl vara kvar om man ska se gla'gubbarna?
tepa
Hej

Vi provar...

Syns smajlisen? giggle.gif

Hälsn Tepa

Dom ska tydligen det, Berith.

thanks.gif

Hälsn Tepa

Jo, konstigt, Anma.
Gossen Ruda
CITAT (tepa @ 02-02-2010, 08:56) *

Hälsn Tepa

Såna här dubbla negationer ställer ofta till besvär.
Tillägg: Det borde stått "Aktivera här om smajlisarna skall konverteras till bilder".
tepa
ABSOLUT ! Gossen Ruda, du har så rätt, så.

Hälsn Tepa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon