Full version: Åh, vad fint!
Bollerup
Vet någon om man kan sätta in ventelations luckor i kanalplasten man köper själv på tex skånska byggvaror?
Eller hur gör man för att få ventelation i taket när man använder sådana skivor?
Vet någon?
Tack
Cojo
Vad är det som är så fint? confused.gif
Eller har du medvetet valt den rubriken för att locka forumister att kolla din tråd? mad.gif
Använd istället en rubrik som beskriver vad tråden handlar om så har du större chans att få hjälp.
Bollerup
CITAT (Cojo @ 08-02-2010, 08:16) *
Vad är det som är så fint? confused.gif
Eller har du medvetet valt den rubriken för att locka forumister att kolla din tråd? mad.gif
Använd istället en rubrik som beskriver vad tråden handlar om så har du större chans att få hjälp.

Hm..nää det blev lite fel, jag är inte så hajj på detta ännu.
Jag skrev ett svar till fam grönberg som bygger det fina växthuset men det blev inget svar på deras sida utan en egen tråd, vilket såg konstigt ut . Så jag annvände den till min fråga men min komentar till dem blev en rubrik istället...
Du kanske kan tala om hur jag kan byta rubrik eller ställa den till rätta igen::
Förlåt om folk blev vilseledda sad.gif
Eva i Höga
Det är OK. Vet inte hur man gör för att byta rubrik eller flytta, tror inte det går.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon