Jag är trygg i mig själv och har många vänner som älskar mig,kanske för att jag själv bjuder på mig och talar om för mina vänner hur mycket jag tycker om dom och älskar dom,då får man respons.Har en vännina som går igenom en svår cancer nu vi är också släkt med varan,jag talar om flera gånger i veckan att jag älskar henne och hur mycket hon betyder för mig

Jag skickar ofta sms till mina barn och talat om att jag älskar dom och får samma tillbaks,ibland ringer jag till dom och talar om hur mycket jag älska dom ,när jag träffar mina barnbarn talar jag om för dom också hur mycket mormor älskar dom och då säger dom att dom älskar mig också

Jag tror det handlar mycket om att själv ta steget och tala om för dom man håller av mycket att dom betyder mycket och att man älskar dom,vill man inte annvända ordet älska så kan man tala om hur mycket man tycker om den och den personen.Jag tror det är något som kommer med åldern ,att man lättar på sitt innersta och vågar ta steget att tala om hur mycket man håller av barn barnbarn och vänner.Nu för tiden känner jag mig väldigt älskad och omtyckt men det har väl inte alltid varit så,när man är yngre skaffar man sig lätt ytliga vänner men efter en tid märker man vilka som finns kvar när man har det svårt.Man måste bjuda på sig själv och inte vara så rädd för att visa kännslor

En vacker dag kanske det är för sent att berätta för någon man håller av att man älskar dom