Full version: Ingen tycker om mej?
sqrulan
Japp, jag skapar en idiot tråd som jag nu avslutar! crazy.gif
*Stintan*
Nej jag sitter inte på nätet och tror att jag är nåt, jag vet vad jag är och är den jag är både på nätet och IRL. Har faktiskt väldigt svårt för människor som tror att dom är nåt. Jag försöker råda bot på det något skrala självförtroendet genom att intala mig själv att jag är "störst, bäst och vackrast" fast vetefan om det hjälper. giggle.gif
Att gå omkring och ångra en massa saker tar för mycket energi då lägger jag hellre den på att försöka leva i nuet.
Aqvakul
Jag är i grunden ganska blyg. Men jag döljer det nog ganska väl i yrkeslivet och gentemot mer ytliga bekanta. Mina nära vänner och min familj vet dock precis hur jag är.
sqrulan
............................
sqrulan
Nog är jag älskad!
skogstroll
smile.gif
herkules
är det meningen att vi i den här tråden ska berätta vilka vi egentligen är, att vi inte alls är sådana människor som vi verkar vara när vi skriver?
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag förstår inte riktig meningen med tråden????? Men det kanske någon förklarar för mig....... jag kanske är dåligt på att lösqa gåtor?
sqrulan
......................................
gnon49
Jag önskar jag kunde ta lika lätt på tillvaron som så många tycks kunna göra. Jag är så ifrågasättande.
Varför lever jag? Vad är livet? Är detta allt. Samtidigt suger jag åt mig minsta lilla positiva händelse. Jag kan glömma tid o rum när jag studerar det småa i naturen. Jag tycker om att förflytta mig från verkligheten genom en god bok. jag har börjat släktforska och i tanken är jag ett med mina förfäder. Melankolisk kanske är namnen. Sen är jag ingen vindflöjel. Jag står för min åsikt, ibland lite väl mycket. Idag såg jag att dom första dahliafröna hade grott. Lyckan var total. Knasigt. Dom kommer ju alltid upp.
sqrulan
......................................
skånepåg
Hehe på nätet kan man hitta många rötägg men bara att blocka dem ^^
Själv har man ju olika diagnoser och mutism så internet är bara bra för mej för enklare att utrycka sej i text.
Hittar många okända på olika forum/communitys med samma intresse så man har ju alltid nåt att snacka om, så många som jag har på olika msn har jag snackat med i många år så vi snackar numera om olika alldagliga saker.
Känner folk som träffas på nätet inom olika spel och hobbys som åker ut på lan och annat för att träffas, för det finns mycket trevligt folk därute och de flesta jag känner har ju dator och spelar mycket biggrin.gif

Alba
CITAT (sqrulan @ 06-02-2010, 15:36) *
"Ingen tycker om mej" Så känner alla mer eller mindre?

Jag tycker om dina ord! kram2.gif

Innan jag skriver mer .........Jag hänger inte alls med.
Vems ord tycker du om ?

CITAT (sqrulan @ 06-02-2010, 13:46) *
Titeln till tråden vart skriven "rakt ur hjärtat" nog är jag älskad!

Och så det här - vad menar du ?
Skriven rakt ur hjärtat - motsägelsefullt.

Jag kanske fattar bättre sen jag ätit. innocent.gif blink.gif
*Stintan*
Jag fattar egentligen inget heller blink.gif Jag hoppas att alla har någon som tycker om dom. rolleyes.gif
ängsvädd
Jag fattar inte heller någonting wink.gif

Det är viktigt att försöka bygga upp ett nätverk i det verkliga livet, så gott det går. Men kontakterna på internet är också värdefulla.
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 06-02-2010, 17:41) *
Jag fattar egentligen inget heller blink.gif Jag hoppas att alla har någon som tycker om dom. rolleyes.gif

Samma här!
Gudrun i Göteborg
Instämmer Stintan.
Tror det här skrevs i ett ögonblicks ingivelse. Ibland kan det kännas tomt o konstigt. Oftast går det över fort smiley_small_hug.gif
Motti
Jag är trygg i mig själv och har många vänner som älskar mig,kanske för att jag själv bjuder på mig och talar om för mina vänner hur mycket jag tycker om dom och älskar dom,då får man respons.Har en vännina som går igenom en svår cancer nu vi är också släkt med varan,jag talar om flera gånger i veckan att jag älskar henne och hur mycket hon betyder för mig wub.gif Jag skickar ofta sms till mina barn och talat om att jag älskar dom och får samma tillbaks,ibland ringer jag till dom och talar om hur mycket jag älska dom ,när jag träffar mina barnbarn talar jag om för dom också hur mycket mormor älskar dom och då säger dom att dom älskar mig också wub.gif Jag tror det handlar mycket om att själv ta steget och tala om för dom man håller av mycket att dom betyder mycket och att man älskar dom,vill man inte annvända ordet älska så kan man tala om hur mycket man tycker om den och den personen.Jag tror det är något som kommer med åldern ,att man lättar på sitt innersta och vågar ta steget att tala om hur mycket man håller av barn barnbarn och vänner.Nu för tiden känner jag mig väldigt älskad och omtyckt men det har väl inte alltid varit så,när man är yngre skaffar man sig lätt ytliga vänner men efter en tid märker man vilka som finns kvar när man har det svårt.Man måste bjuda på sig själv och inte vara så rädd för att visa kännslor kompiskram.gif En vacker dag kanske det är för sent att berätta för någon man håller av att man älskar dom blomma.gif
Anma
Jag vet att jag är mycket omtyckt IRL.
På nätet vet jag inte, och det stör mig inte så mycket. Däremot vet jag att det finns enstaka som inte gillar mig på nätet, men det stör mig ännu mindre. happy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon