Full version: Svärmor
zaaritha
Min svärmor dog den 12 jan.
Begravningceremonin var den 2 februari.
Urnsättning den 11 mars....
Ceremonin i gravkapellet var fin----men .........
Se´n gick vi till församlingshemmet-- för att äta...
För min del; var alltihop som en teater-- min svägerska har ju skickat alla dessa
hemska mail till mej!
Men--nu tyckte hon att vi "skulle uppföra oss hyfsat"......
För övrigt-- har hon skrivit hotmail--se´n i juli--då hon gick in i
en psykos--igen!
Det har vart urjobbigt!
Och nu skulle vi prata med varandra o "uppföra oss hyfsat".
anne-li i olofstorp
CITAT (zaaritha @ 06-02-2010, 22:16) *
Min svärmor dog den 12 jan.
Begravningceremonin var den 2 februari.
Urnsättning den 11 mars....
Ceremonin i gravkapellet var fin----men .........
Se´n gick vi till församlingshemmet-- för att äta...
För min del; var alltihop som en teater-- min svägerska har ju skickat alla dessa
hemska mail till mej!
Men--nu tyckte hon att vi "skulle uppföra oss hyfsat"......
För övrigt-- har hon skrivit hotmail--se´n i juli--då hon gick in i
en psykos--igen!
Det har vart urjobbigt!
Och nu skulle vi prata med varandra o "uppföra oss hyfsat".

Stackare du! trostar.gif Men ibland är det så att vi som är i balans måste stötta dem som inte är det....
Jobbigt ja! Men tänk om du inte ställt upp på det,,,,, All min medkänsla har du!!!
Solstorm
Såklart blir man arg på någon som beter sig så illa, samtidigt får man dåligt samvete för att man är arg på någon som är sjuk. Du får väl försöka hålla god min under cermonierna och tala så lite som möjligt med henne. Det går ju att vara artig och kylig, man behöver ju inte spela upp någon hjärtlighet.

När allt är klart så får du väl försöka ha så lite som möjligt med henne att göra. Man är ju inte skyldig att hjälpa och stödja någon som gör en illa. Allting har en gräns.
mojan
Jag skickar en kram!
trostar.gif
Aqvakul
CITAT (Solstorm @ 07-02-2010, 12:22) *
Såklart blir man arg på någon som beter sig så illa, samtidigt får man dåligt samvete för att man är arg på någon som är sjuk. Du får väl försöka hålla god min under cermonierna och tala så lite som möjligt med henne. Det går ju att vara artig och kylig, man behöver ju inte spela upp någon hjärtlighet.

När allt är klart så får du väl försöka ha så lite som möjligt med henne att göra. Man är ju inte skyldig att hjälpa och stödja någon som gör en illa. Allting har en gräns.

Instämmer med Solstorm och skickar en styrkekram! smiley_small_hug.gif
aanderss
kram1.gif kram2.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon