Full version: Busfröfråga
Anki V
En fråga…….

Gör vi som förra året dvs. när fröna väl har grott så gissar vi villt och diskuterar i tråden vad det kan vara?

Jag tyckte det var jättekul och vi fick många goda skratt tillsammans.

Jag har för mig att busfrödonatorn höll sig ganska så tyst tills vi andra gemensamt kommit fram till en identitet.

/Anki
Margith
Ja, så tycker jag absolut att vi gör.
Gillan
CITAT (Margith @ 07-02-2010, 09:55) *
Ja, så tycker jag absolut att vi gör.

okej, då springer jag till din tråd och gissar whistling.gif
Peztis
Vad händer om någon ger förslag som är rätt men de andra intehakar på eller så? Ska man skicka ett PM till den som gav förslaget och bekräfta eller sitta och hålla tyst tills alla enats?
Rosmarin
CITAT (Anki V @ 07-02-2010, 09:21) *
En fråga…….

Gör vi som förra året dvs. när fröna väl har grott så gissar vi villt och diskuterar i tråden vad det kan vara?

Jag tyckte det var jättekul och vi fick många goda skratt tillsammans.

Jag har för mig att busfrödonatorn höll sig ganska så tyst tills vi andra gemensamt kommit fram till en identitet.

/Anki

Jepp! Jag tycker också att vi ska göra så! bravo.gif

....förra året "vann" väl den som gissade rätt snabbast och sedan avslöjade fröets upphovsman var det var genom att svara "rätt" eller "fel" i tråden. Om jag inte minns helt fel... g.gif
Maggan H
Ja absolut gör vi så, det blir mycket roligare när alla kan vara med och gissa på typ samma gång. tummenupp.gif crazy.gif Givaren kan ju hålla sig ett liiitet tag.... innocent.gif

Säg inte att du redan har funderingar på vad de olika supersmå plantorna kan vara, REDAN, ANKI??? rtfm.gif crazy.gif sick.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon