Full version: Album.
Adri-Anne
År det bara jag som inte kommer in på några album?
Annki
Här gick det utmärkt! Och jag blev alldeles förförd av norrskenet och sidensvansen i ditt julkortsalbum. De andra bilderna var jättefina också. Men sidensvansen hade jag kunnat kupa händerna kring och ta hem som lekkamrat till mina fega undulater! Och norrskenet var länge sedan jag såg! Det är makalöst vackert! wub.gif
renate
Så underbara julkort du har lagt i ditt album.
Hälsn. Renate smile.gif smile.gif
Adri-Anne
Hi, hi biggrin.gif
Det var inte mitt album jag syftade på. Jag kom inte in på något album alls på Odla.
Ett tag hängde sig även mina bilder här i min egen dator, men så småningom fungerade det hela igen och nu kom jag in utan något mankemang.
Men med tanke på vem som använder datorn är det kanske inte så konstigt att den uppför sig som den gör. wink.gif ohmy.gif
Javisst är julkorten fina. Tomtar är inte riktigt min grej. biggrin.gif
Annki
Håller med Ann! Tomtar kan man klara sig utan. Själv tycker jag det räcker med dem jag själv har på loftet! laugh.gif När jag tillbringade några år på Gotland kallade man dem "di sma under jordi". Men som jag förstod var det små elaka tomtar, som behövde mutas för att bli snälla. Och tusan vet, om jag inte träffade en och annan!! Men sidensvansen var så rund och go! Jag väljer fåglar före tomtar!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon