abborrmaster
den var även videodokumenterad... DET JÄVLAR ser man fram emot!!!! aja... Dags o så lite grejs snart.. fan va l a t t j o det ska bli!!!!!

/Simon
Veganvarg
blink.gif
Vilken spelning?
*blir nyfiken*
yla
väntar med spänning
benganz
Sextitals musik????????
gammelnalle
läs hans profil
JAG tror inte det blir 60-talsmusik
"men för all del,,,,,,, jag kan ha fel" (Peter Himmelstand 1968)

Men det kan bli bra ändå.... biggrin.gif
andreas i uppsala
Jag ser att du är en så kallad rocker.Själv så har jag varit på 5 eller 6 spelningar i år och ska på en till i morgon.Så går det när halva skolan består av rockers.Särskilt bra några i klassen.De är verkligen eliten av eliten.
Så du kanske förstår varför maiden,sabbath,purple,hellacopters,AC/DC och resten är vardag för mig och mina kompisar.(lyssnar just nu på by the grace of god)

Hur många hade ni på er spelning? och vilka låtar spelade ni?

Det som är bra i med min skola är att varje år innan sommaravslutningen så anordnas den så kallade tiundarocken.Förra året var det 4 eller 5 band från skolan som spelade.Då hör man musiken från flera kilometers avstånd.

Nej,nu måste jag dra annars så missar jag betygsutdelningen.Vissa får faktiskt lov i dag,
mvh
andreas
abborrmaster
jao stenhård rocker från dag ett här...

Vi lirar alltså inte sextitalsmusik utan mer i stil med... äh, allmän metal..

Vi lirade i källaren av en ungdomsgård, 70 till 80 pers uppskattades publiken till, det var exakt så att folket fick plats... Publiken röjjde o sjöng med (bara egna låtar) som FAN.... Fullt ös medvetslös... fullt av gitarrsolon bakom ryggen o med tänderna, splithopp etc.

Mer info?

/Simon
abborrmaster
PLAYLIST:

INTRO / TAKE TALL
THE DRAGON MUST BURN
ONE OF THOUSE WHO HUNTS
THE FIRE
HATE YOU!

-----extranummer-----

SIMON-SOLO wink.gif
THE FIRE repris.

eller om det var tvärtom på extranummrena, kommer faktiskt inte ihåg... Vi har bara fått ros för skiten, med undantag från att det var för kort...

Vi rycker in i studion snaaaaaaaaaaaaaart....
Fialotta
Bilderna Simon...var är dom...du lovade ju unsure.gif
abborrmaster
god jul o gott nytt år!!!

Våran webmaster har inte hunnit lägga upp dem... Mest beroende på att vi precis bytt så uppdateringar har inte skett på sketalänge....

www.rwsrws.tk är annars hemsidan...

försökte hitta dom på www.helgon.net men sidan e ju nedstängd... Där finns ju min manager samt bandmedlemmar... men jävla skiten FUNNKAAR INTEEE... E det bibblans fel?

/Simon
yla
helgon funkade då jag va där sist så det så
kom an nu var e bilderna rolleyes.gif
abborrmaster
jag försöker nu med... www.helgon.net .... ok logga in där då o gå in på AHLET, JACOB, ODLAMASTER eller GRAVITATION ... nånstans där bör bilderna finnas... observera inte helgo.net utan helgon.net!

/Simon
Ina
YYYYL, YYYYYL, YYYYYYYLLLLL! Kommer inte in där utan nick och lösen...
abborrmaster
hmmm finns bara två mbilder däruppe än så änge måste få DATORN funka för mej föörst

den e trasig
yla
CITAT (abborrmaster @ 23-12-2003, 13:49)
jag försöker nu med... www.helgon.net .... ok logga in där då o gå in på AHLET, JACOB, ODLAMASTER eller GRAVITATION ... nånstans där bör bilderna finnas... observera inte helgo.net utan helgon.net!

/Simon

nix jag såg inte nån av bilderna hod dina polare o inte hos dej heller ju dom hade inte lagt upp spelningsbilder,,,iallafall inte i sina gallerier
vet du inte exact så kan jag hämta o lägga in dom här smile.gif

har snokat runtomkring överallt men inte en enda bild från konserten
men du kanske ser tassmärkena i din presentation smile.gif
kolla in solsken de e min son
abborrmaster
ok finns bara TVÅ... tro det eller ej men det var trummissens galleri... HAR FETA PROBLEM med att fixa dom *arg*

och

yla
japp då har jag settt dom både här o på helgon laugh.gif men jag ville ju se hela bandet ju smile.gif
*Felix matte*
Varför tar så många rockare av sig tröjan ?????
Ina
... man blir SVETT av bra musik... i alla fall om den är riktigt bra... rolleyes.gif

Min egen teori - empiriskt förankrad! wink.gif
*Felix matte*
CITAT (Ina @ 23-12-2003, 22:13)
... man blir SVETT av bra musik... i alla fall om den är riktigt bra... rolleyes.gif

Min egen teori - empiriskt förankrad! wink.gif

Ja det förstår jag... men är det då inte bättre att behålla tröjan på så den fångar svetten. wink.gif
Kanske är jag för gammal som mår illa åt svettiga bringor. Jag har både dotter och svärson som "rockar" men inte sjutton tar de av sig kläderna för det.
Ina
Kan ju bara tala för mej själv, men jag föredrar att klä av mej om jag dansar som en tok... fast... jag brukar inte klä av mej så jag är helt bar på överkroppen... wink.gif
*Felix matte*
CITAT (Ina @ 23-12-2003, 23:15)
Kan ju bara tala för mej själv, men jag föredrar att klä av mej om jag dansar som en tok... fast... jag brukar inte klä av mej så jag är helt bar på överkroppen... wink.gif

" men jag föredrar att klä av mej om jag dansar som en tok"... ute bland folk oxå???
Inte bar på överkroppen? Nähäää! På underkroppen då? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Ina
CITAT (Felix matte @ 24-12-2003, 00:30)
CITAT (Ina @ 23-12-2003, 23:15)
Kan ju bara tala för mej själv, men jag föredrar att klä av mej om jag dansar som en tok... fast... jag brukar inte klä av mej så jag är helt bar på överkroppen...  ;)

" men jag föredrar att klä av mej om jag dansar som en tok"... ute bland folk oxå???
Inte bar på överkroppen? Nähäää! På underkroppen då? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif

...klär av mej så mycket det går utan att chocka folk ur skorna... wink.gif
yla
morgonens garv åt ina o felix matte
klä av o på ujuj
de e klart att dom spelar uatn tröjor
tänk på att de bergis tar låång tid innan dom får bra betalt
o kan köpa balla scenkläder
laugh.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
abborrmaster
okej kolla GALLERI på WWW.RWSRWS.TK där finns alla...

eller så visar jag dom här snaart... waita

/Simon
abborrmaster

OKEEEJ... MAN TAR AV SEJ TRÖJAN FÖR ATT PUBLIKEN SKA GÖRA DET SAMMA... eller eh,.. för publiken... jaja... lite fler bilder här... men inga påraktiska själ till tröjavtagningen.. scenshow

/Simon the abborrmaster hellfire galle
*Felix matte*
Fina bilder.
Ja då behöver jag inte vara orolig... trodde att du inte hade råd att fixa dig en tröja laugh.gif laugh.gif tongue.gif
Fialotta
Näää.....varför ser inte jag några bilder unsure.gif sad.gif

Bara små rutor med röda kryss hos mig unsure.gif
Betty
CITAT (maudan @ 29-12-2003, 21:51)
Näää.....varför ser inte jag några bilder unsure.gif sad.gif

Bara små rutor med röda kryss hos mig unsure.gif

Här finns bilderna...
http://WWW.RWSRWS.TK
*Felix matte*
Nu har jag till o me lyckats med att få lyssna på dig och bandet wub.gif
Lilltösen min har också ett band.. har du kikat in på deras sida wink.gif
Här hittar du dem
och Här hittar du hennes sambos band biggrin.gif
Fialotta
[COLOR=purple][/COLOR]

Tack Betty!!!!!
Va söta aborrebandet är smile.gif
abborrmaster
hahaa.... jaaaa sexiga bandlänkaaar därrr åxxååååå... Jooomen jag var inte i form vid splningen... skulle set mcyket musulösare annars.....

meeeeen meeeeen ÅÅGÅRTTT NYTTT HÅRRRRRRRRRRR
Betty
Ja, ja, ja, biggrin.gif snacka det går...
abborrmaster
nejjjjj jag bara sluddrar
abborrmaster
CITAT (Felix matte @ 29-12-2003, 22:28)
Nu har jag till o me lyckats med att få lyssna på dig och bandet wub.gif
Lilltösen min har också ett band.. har du kikat in på deras sida wink.gif
Här hittar du dem
och Här hittar du hennes sambos band biggrin.gif

hörrö dom behöver inga förband då rolleyes.gif

/Simon
*Felix matte*
Kan fråga laugh.gif
abborrmaster
greeit smile.gif
*Felix matte*
CITAT (abborrmaster @ 05-01-2004, 17:00)
greeit smile.gif

kostar ju en slant att åka hit upp laugh.gif
men det grejar ni väl utan problem tongue.gif
abborrmaster
vart vare ni höll hus då? klart det e värt o åka dit ni bor... hyra en buss o lassa med våra groupies så vi har lite publikum iallafall biggrin.gif
abborrmaster
hörrni kolla galleriet nu!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon