Full version: hjälp!
acessia
Hej alla...
Jag behöver hjälp, och hoppas att någon av er här kan svara mej...
Jag tittade precis på nya DVD:n av Bonniers serie Trädgårdsskolan, alltså del 9 Blomsterrabatten...
Jane i DVD:n sitter och bläddrar i två böcker, en som sidorna är vågrätt uppdelade i tre, där man liksom kan bläddra fram olika färgkombinationer. Man typ stannar på en sida med en blå Anemon på översta flikarna, sen bläddrar man fram i de "mittersta" flikarna och kanske hittar en orange Tagetes osv... e ni me mig? Så svårt att förklara... Men fanns väl en barnbok en gång i tiden, där man hade roliga "huvuden" på översta flikarna, olika "överkroppar" på mittersta flikarna, och konstiga "underkroppar" på nedersta flikarna... Då man kunde bläddra fram massa olika roliga kombinationer... Hmmm... Hoppas ni förstår... Sen hade hon en annan bok, typ som ett blomnings-schema... Ett schema på när olika blommor blommade...
Jag tyckte dessa böcker verkade hur fiffiga som helst...
Kram på er!
Peztis
Du är alltså ute efter vad det är för böcker?
acessia
CITAT (Peztis @ 13-02-2010, 23:09) *
Du är alltså ute efter vad det är för böcker?

Haha... Ja, precis... Sorry... Va så upptagen med att försöka förklara böckerna, så att jag glömde att ställa frågan...
Peztis
Jag vet inte heller vad det är för skojig bok hon har, det enda man ser är att det står "Colour Palettes" vilket tyder på att det är en brittisk bok.

I alla fall så kan jag berätta att jag ringde Bonniers kundtjänst precis för en av mina DVD-skivor funkar inte då den inte är centrerad så de ska sända mig en ny. Jag passade då på att ställa frågan om denna bok så hon ska skicka frågan vidare så får vi se om de kommer fram till något. De skulle återkomma med ett mail, hoppas att de gör det också!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon