Full version: Hobbydrivhus
Eva St
Såg i en trädgårdstidning en annons från Hobbydrivhus som verkar ha rätt bra priser på sina växthus undrar om någon av er har erfarenhet av dessa vad gäller kvalitet mm mm g.gif
Maggan H
Jag mfl har undrat detsamma, det finns i tråden Växthuset, men ingen har tydligen denna sort.
Eva St
slap.gif oooppps Det hade jag missat
Trodde med all säkerhet att det var ett antal som hade både lite erfarenhet och tips och råd om dessa att dela med sig av för här på Odla brukar man ju kunna få svar på det mesta
Tyckte de både såg bra ut oc hade bra pris men man funderar ju lite så kvaliten är ok eller om det skiljer mycket från tex Willabs växthus

Sabina87
Vi ska köpa växhus i år också, men det kommer nog att komma ifrån skånskabyggvaror. De ligger bra i pris och har dubbla dörrar, så man kan komma in med skottkärran. Sokeln igår, vilket den inte gör hos willab. Jag frågade runt lite här och det var några som har handlat där och är nöjda. Vi kommer att satsa på ett 11,4m2.

/Sabina
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon