LasseB
jag gjorde som fåglarna flög söderut men det kändes i magen att se MINA SVENSKA fåglar
pejori
CITAT (LasseB @ 18-02-2010, 19:39) *
jag gjorde som fåglarna flög söderut men det kändes i magen att se MINA SVENSKA fåglar

Skäms att luras så... giggle.gif
Jag som blev så glad eftersom jag idag hörde räven skälla för första gången i år.
Skator och kråkor har helt klart vårkänslor nu. tummenupp.gif
gnon49
Att bli en sädesärla i mitt nästa liv skulle inte göra ont. Alltid var där det är varmt, oavsett årstid.
Huggorm
Jag såg också sädesärlor utomlands förra veckan, men dom hade lite annorlunda färger än våra. Men det syntes ändå tydligt att det var sädesärlor.

CITAT (gnon49 @ 18-02-2010, 21:00) *
Att bli en sädesärla i mitt nästa liv skulle inte göra ont. Alltid var där det är varmt, oavsett årstid.

Du kan börja redan i detta liv genom flytta med årstiderna. I brist på vingar fungerar cykel skulle jag tro. Fast det bästa är ju att hitta en plats där det är varmt året runt, och stanna kvar
gnon49
CITAT (Huggorm @ 18-02-2010, 21:08) *
Jag såg också sädesärlor utomlands förra veckan, men dom hade lite annorlunda färger än våra. Men det syntes ändå tydligt att det var sädesärlor.
Du kan börja redan i detta liv genom flytta med årstiderna. I brist på vingar fungerar cykel skulle jag tro. Fast det bästa är ju att hitta en plats där det är varmt året runt, och stanna kvar

För böveln, menar du att jag skall cykla till afrika? fear.gif
Huggorm
CITAT (gnon49 @ 18-02-2010, 21:14) *

Tio mil om dagen i en dryg månad så är du ju där. Jag tror det skulle vara en rätt härlig tur.
pejori
CITAT (gnon49 @ 18-02-2010, 21:14) *

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon