Full version: Snöraka på nätet
Klint
Hej i snöyran!
En snöskyffel har gått av,den andra en fiskars som är jättebra har spruckit har försökt söka på nätet för i affären är de slut.Nån som har nåt tips?!
mojan
Loppis?
Klint
Ja det kanske vore en ide,tyvärr finns det inget i närheten men tack för tipset!
Christina i Taxinge~
Här kanske:

Fiskarsredskap online

Klint
Tyvärr slut på "min" sort men tack ändå!
ängsvädd
Jag tror jag vet vad du letar efter - en bredare, lägre skyffel - lämplig till tak - har själv letat efter en så´n men de verkar vara slutsålda sad.gif
vitavargen
Har du tittat hos ÖB?
Alba
Om det är för tak så har Jula det - brett blad och långt handtag.
vitavargen
CITAT (vitavargen @ 20-02-2010, 20:18) *
Har du tittat hos ÖoB?

Det var bara rättelse av ÖoB.
Klint
Hej alla!
Jula har slut iallafall på nätet,ÖoB har vi oxå tänkt på men de har väl ingen postorder? Ringde runt lite idag och det som finns någorlunda i närheten har bara små skyfflar kvar sådana som man har i bilen Men tackar iallafall ni är så härliga och engagerar er!! hör till en annan tråd men kom att tänka på det där med att bo på landet det finns ju vissa nackdelar med långa avstånd...
Peztis
Har du någon ByggMax eller Järnia i närheten, de har ju också snöskyfflar.
diva&hero
Hi,hi.. giggle.gif
Känner igen det här..
I lördags åkte vi runt och letade efter en snöslunga, helt slutsålt! Då ville vi åtminstone ha sjyssta skyfflar, fiskars plast.. Eller några andra..Men nej nej, slutsålt! ALLT är slut..
Typiskt.. Fast nu har vi ju gamla skyfflar som funkar, men dom är tunga. Funkar inte till så här mycket snö..
Om någon hittar några så var vänliga och meddela vart isf. biggrin.gif
CurlySue
har ni några tips att ge för en nybliven husägare utan snöröjningsredskap?

Snöslunga behövs inte. vi ska kunna skotta framför garageporten och framför vår entre 2 x 2 meter.
Ralf
CITAT (CurlySue @ 23-02-2010, 11:44) *
har ni några tips att ge för en nybliven husägare utan snöröjningsredskap?

Snöslunga behövs inte. vi ska kunna skotta framför garageporten och framför vår entre 2 x 2 meter.

Efter som ni kommer från lägenhet föreslår jag värmeslingor! smile.gif
Näe skämt å sido, Piasavakvast kommer ni långt med.
Klint
Hej !
Tips hör med de som äger huset nu!!

Här är det kölistor på snörakor kommer in i mitten av mars sweatingbullets.gif

Sopborste??

NU?

I Sverige?? confused.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon