Full version: I väntan på våren
Malin_MeL
Hittade denna på datorn, den är som ni förstår inte från iår....LÄNGTAR!!!!
[attachment=47488:SL554396_2.jpg]
ängsvädd
Jag längtar också efter våren! Gläds åt små kryddväxter som kommit upp biggrin.gif

Kajsa i Arvika
Jag vill också har vår! -cry-.gif Nu har dörren på växthuset frusit fast så jag kommer inte åt mina småkrukor och lagerhyllorna... suck...
Malin_MeL
min är oxå fastfrusen, jag hade iof alla odlinggrejjer inne, tur, men vill ut och känna efter hur det kändes att vara där ute.....
skogstroll
mitt är dessutom trasigt! -cry-.gif
Malin_MeL
CITAT (skogstroll @ 22-02-2010, 14:12) *
mitt är dessutom trasigt! -cry-.gif

nej vad tråkigt!!!

är det rutor som e paj?

än så länge ligger mitt tak kvar men jag förväntar mig faktiskt att det rasar in när snön börjar smälta...så det blir nog till att börja med att lägga nytt tak i vår...
kommer inte åt att få ner snön
Eva i Höga
Javisst, man längtar. Har skottat väg till uthuset så jag kunde plocka in mina krukor. De måste stå inne och bli varma när jag ska plantera om mina krukväxter så de inte fryser om fötterna.
skogstroll
CITAT (Malin_MeL @ 22-02-2010, 14:50) *
nej vad tråkigt!!!

är det rutor som e paj?

än så länge ligger mitt tak kvar men jag förväntar mig faktiskt att det rasar in när snön börjar smälta...så det blir nog till att börja med att lägga nytt tak i vår...
kommer inte åt att få ner snön

ja det är några rutor, jag har köpt nya men det är så att säga lite svårt att montera dem just nu whistling.gif fast det var ett träd som var boven..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon