Full version: Oket i trädet!
Irene_L
Jag är så glad i mitt ok som jag har i körsbärsträdet! I somras hade jag en ampel i varje kedja. Dom blommade så fint:

I amplarna blommade egensådda petunior och penséer.

I höstas tänkte jag ta ner oket men det blev inte av för jag hade knytit fast det så ordentligt i trädet. Nu är jag så glad att jag lät det hänga kvar för det är perfekt att hänga upp fågelmaten på okets krokar:

Ser ni oket under snön högst upp i trädet?

Ibland är det bra att vara lite lat...hihi. Fåglarna verkar också nöjda även om dom inte ville vara med på denna bild. Ojoj det var massor av snö jag fick plumsa i för att kunna ta denna bild!
Det känns låååångt till vår............
Alba
Ja ibland kan det vara praktiskt att inte städa bort allt inför vintern.
mojan
Fint! smile.gif
zissi
Jag blir alldeles sjuk av sommarbilden wub.gif kan det bli så där igen sweatingbullets.gif rose.gif

jo vi närmar oss ju yahoo.gif

Eva i Höga
Ja, ett ok kan användas till mycket, jag gillar praktiska saker som kan användas, gärna året om! Det var en bra lösning du kom på och snyggt är det!
skogstroll
smart! jag har ett ok så det kanske jag borde hitta på nåt med om jag hade nåt annat än 100 m höga tallar förstås... g.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon