blomkronan
Äntligen ett litet vårtecken smile.gif Dax för trädgårdsmässa i Kista.

Läs mera här

Ska du gå? säg till här vilken dag och du kan kanske få sällskap på en fika den dagen du går... smile.gif

Själv ska jag gå på torsdagen, hänger på låset och går så länge jag orkar... fler som ska gå på torsdagen?
DykUnderYtan
Ja, som du vet så ska jag ev gå på torsdagen med det beror lite på annat som jag inte kan råda över. Torsdag eller fredag blir det i alla fall. smile.gif
Najsan
Ni som har varit där flera gånger kanske har något tips om när man borde åka?? Är någon dag bättre än någon annan? Sänker dom priserna mot slutet eller blir det bara urplockat?

Kanske ska man hyra ett bord på mässan och sälja lite sparrisplantor, Dom håller på att ta över mitt pluggrum!! sos.gif
blomkronan
CITAT (Najsan @ 24-02-2010, 12:27) *
Ni som har varit där flera gånger kanske har något tips om när man borde åka?? Är någon dag bättre än någon annan? Sänker dom priserna mot slutet eller blir det bara urplockat?

Kanske ska man hyra ett bord på mässan och sälja lite sparrisplantor, Dom håller på att ta över mitt pluggrum!! sos.gif

Förra året gick jag på lördagen och den mässan är ju mycket mindre än dom andra (sollentuna och älvsjö) Så jag upplevde det trångt... mycke folk.
Eftersom Älsjö mässan är ett tag efter, så tror jag inte dom har utförsäljning! det är inte lika uppsmyckat på denna mässa, mycket av det man kan köpa billigt på älvsjömässan är ju "rekvisitan" och holländarna är inte med på denna mässa... vad jag vet blush.gif

DykUnderYtan och Najsan vore kul om ni båda kom på torsdagen smile.gif

DykUnderYtan
Årets mässa kommer i alla fall att ha mer plats än den förra året, då även villaägarmässan (eller vad den hette) delade mässlokal med Rum & Trädgård. Så enligt projektledaren på mässan blir det rymligare i år.

Tips om någon är sugen på att gå, jag lottar ut biljetter till mässan på min blogg...
Najsan
CITAT (DykUnderYtan @ 24-02-2010, 20:12) *
Årets mässa kommer i alla fall att ha mer plats än den förra året, då även villaägarmässan (eller vad den hette) delade mässlokal med Rum & Trädgård. Så enligt projektledaren på mässan blir det rymligare i år.

Tips om någon är sugen på att gå, jag lottar ut biljetter till mässan på min blogg...

Mia: Nu har jag anmält mig till utlottningen, du får väl pm:a mig om jag nu mot förmodan skulle vinna. rolleyes.gif

Mari: tror inte jag kan gå på torsdagen, det får nog bli ett helgnöje för min del, ses vi inte där lär vi åtminstone ses på älvsjömässan. bravo.gif
Söttok06
Hej!
Jag kan bara gå på lördag eftersom jag jobbar i veckan. Finns det något gäng eller någon som ska dit och trängas. Skulle vara roligt att träffa lite andra trädgårdstokiga på en fika i alla fall. Har själv bara en odlingslott men man kan väl platsa ändå.
Antar att det är jättemycket folk nu eftersom det varit en lång och kall vinter.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon