Full version: Klassiska damlinnen
Christa
Jag brukar ha en vanligt linne på mig under mina andra kläder. Jag menar sådana där linnen som inte sitter åt och som räknas som underkläder. Känner ni till någon nätbutik som säljer sådana?

När jag söker på linnen hittar jag bara sommarlinnen.
herkules
CITAT (Christa @ 25-02-2010, 21:23) *
Jag brukar ha en vanligt linne på mig under mina andra kläder. Jag menar sådana där linnen som inte sitter åt och som räknas som underkläder. Känner ni till någon nätbutik som säljer sådana?

lindex har
*Stintan*
Västgöta Textil kanske har.
Blomstertanten
CITAT (Christa @ 25-02-2010, 21:23) *

Du kanske ska prova att söka på underkläder ?
herkules
här och här
Elisabeth-Västkustkolonisten
Klingel har också och dom brukar ha bra kvalität

http://www.klingel.se/cgi-bin/klingelse/sc...040/ml=10/fm=50
skogstroll
Calida tycker jag har helschysst kvalitet på linnen och sånt, de kanske har nån onlineshopping nånstans? smile.gif
Christa
Tack så mycket för era svar! Klingel verkar ju dessutom ha schysta trosor. Jag hatar trosor som är uppskurna. Dom åker in mellan skinkorna när man går.

Aldrig i livet tar jag på mig obekväma kläder för att imponera på någon annan!

Västgöta textil finns tyvärr inte längre men en del av deras sortiment skall finnas hos Cellbes från den 1 mars.

Kläder i ekologisk bomull är också intressant men jag köpte sådana linnen för ett antal år sedan och de var grova och blev korta och breda efter tvätt. Funkar att använda i trädgården på sommaren dock eftersom de ser mindre underklädsaktiga ut. Det kan ju dock ha kommit andra modeller nu.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Christa jag beställde några gånger från Klingel, har alltid varit nöjd. Även en grannfru här.

Jag minns ju Klingel från Tyskland (jag är 30 år här nu ) , är en bra postorderfirma. För några år sedan köpte jag BH-linne därifrån. Och så har dom mycket bra byxor, o många bra storlekar.

Min gubbe är ju inte den smalaste men alltid när vi kom till Kiel så tittade han på byxor. Och han såg så många han ville ha, men provade aldrig. Ongen ide, tyckte han, dom passar ändå inte.

Tills en försäjerska överraskade honom med att ta fram byxor till honom och dom passade perfekt. Utan att jag, tack och lov, behöver lägga upp dom giggle.gif

Och dessa storlekar har även Klingel

Elisabeth
netaave
Klädpiraten i Gävle säljer även på postorder

http://kladpiraten.se/catalog/index.php?cPath=4_6 här hittade jag linnen bland underkläder
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon