Gossen Ruda
Vem var det som delade ut kaktussticklingar, bl.a. till mig? Jag och namn. blush.gif
Meriona
Var det inte Bettis?
Wilmer försökte prångla ut en också, men det var nog bara en enda och jag tror hon lyckades lura på den på nån annan stackare.
Säger jag som inte gillar taggar.. blush.gif
Wilmer
Jag tror jag lyckades lura på dig en som jag sa blir en klunga inte så höga och stora. Den hade lite rötter, bara att plantera? Jag har ingen aning om sort, har själv fått av någon en gång.

Jag fick av - dig??? En som blir en neda stor stämmer det?
Gossen Ruda
CITAT (Wilmer @ 01-03-2010, 23:15) *
Jag tror jag lyckades lura på dig en som jag sa blir en klunga inte så höga och stora. Den hade lite rötter, bara att plantera? Jag har ingen aning om sort, har själv fått av någon en gång.

Jag fick av - dig??? En som blir en neda stor stämmer det?

Aha, så det var du som var den skyldige. biggrin.gif Jo, den såg ganska eländig ut ett tag men nu har den tagit sig och ser välmående ut. Har dina blommat någon gång? Jag hade inte med mig något så jag är oskyldig.
Bettis
Jag är också oskyldig hade inga kaktusar med mig giggle.gif
Meriona
Oj där ser man, jag fick för mig att det stod en liten burk med kaktusbebisar vid bordet där du satt, och antog att de var dina. Men där ser man! shy.gif Minnet.....
Dito Verde
Anne-Li i Olofstorp gick runt och bjöd ur en burk med kaktus-snacks. Jag tog två.
Gossen Ruda
CITAT (Dito Verde @ 02-03-2010, 18:56) *
Anne-Li i Olofstorp gick runt och bjöd ur en burk med katus-snacks. Jag tog två.

Jo, och jag låtsades lägga dit min. giggle.gif rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon