Fny
-fear-.gif Hjälp, nu är frösuget här igen! Har fastnat på Bjarnes frö og planter och vill bara haaaaa! Kanske man kan beställa liiiite iallafall... sweatingbullets.gif
Fny
jahapp, då var man där igen och trycker på beställ-knappen. Plumeria-frön på väg. blush.gif hoppsan...
skogstroll
höhö vad sena ni är
Fny
Onlinebutik

Oooo spana in den här onlinebutiken! 000.gif Nån som har beställt därifrån och kan intyga att den är seriös? Såååååå mycket spännande...

Humm.... Har ju liksom sagt att jag inte ska ha så jäkla många frösådder i fönstren i år... men liksom... blush.gif Alla nya fröer som jag har sått ska ju ut i trädgårn så fort det blir frostfritt... då finns det ju lite plats igen... ehm... sweatingbullets.gif
Fny
ujuj, ibland tror jag att jag borde spärras från alla online-butiker. Nu är några lökar beställda också... rosa kalla och en jättefin begonia... blir nog plantering i kruka för det är nog för lite plats i rabatterna...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon