CurlySue
Har köpt en kanonbra fåtölj begagnad. Det är en IKEA fåtölj med utfällbart fotstöd.
Vill försöka få tag på en till, samt kolla om det finns några extra klädslar att köpa till.
[attachment=47805:f_t_ljen.JPG]
Eva i Höga
Den ser riktigt härlig ut, hoppas du får tag i en till. Vet inte vad den heter tyvärr. Jag hoppas också du får tag i annan klädsel för den gillade jag inte - men det är ju min smak naughty.gif
ninnisky
Jag har boken IKEA design och identitet i bokhyllan och kollar om den finns med där...
Återkommer smile.gif
vitavargen
CITAT (CurlySue @ 05-03-2010, 16:47) *
Har köpt en kanonbra fåtölj begagnad. Det är en IKEA fåtölj med utfällbart fotstöd.
Vill försöka få tag på en till, samt kolla om det finns några extra klädslar att köpa till.
[attachment=47805:f_t_ljen.JPG]

vilken fin fåtölj du köpt. Klädseln är också vacker. Om ni inte hittar klädsel till den kan ni bara köpa en textilchampo hos ICA och dra över snabbt.
ninnisky
CITAT (ninnisky @ 05-03-2010, 17:32) *
Jag har boken IKEA design och identitet i bokhyllan och kollar om den finns med där...
Återkommer smile.gif

Sorry, den fanns inte med i boken - som för övrigt är nyutkommen och väldigt trevlig att läsa och bläddra i!

http://www.svb.se/recen/ikea-design-och-identitet
Alba
Maila IKEA' s kundtjänst och bifoga bilden.
Jag tycker IKEA brukar vara snabba att svara på alla möjliga frågor.
pimpim2
Fåtöljen heter MAJBO. Jag hittade den i katalogen från1998. Den ska också ha en gungfunktion, har du hittat den? Klädseln heter KILBO. Den kostade 4795:- på den tiden.
Jag har sparat alla gamla IKEA kataloger. Jättekul att ha ibland.
Peztis
CITAT (pimpim2 @ 05-03-2010, 22:35) *
Jag har sparat alla gamla IKEA kataloger. Jättekul att ha ibland.

Åh vad skönbt att hör att det finns värre ekorrar än mig! biggrin.gif
CurlySue
Helt fantastiskt!! snabbare svar än från IKEA. De har inte ens svarat än...
TACK!!

Köpte fåtöljen för 100 kr.. på Blocket. Mitt bästa blocket fynd so far..
Vi slåss i familjen om den... gungfunktionen är kanon, och det utfällbara fotstödet likaså.
Ena katten trivs högst uppe på ryggstödet.
CurlySue
Gissa svaret jag fick ifrån IKEA..... rotfl.gif vad skulle jag göra utan er på Odla.. kompiskram.gif

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej Sarah,

Tack för ditt mail.
Fåtöljen på din bild ser känner vi inte igen . Detta är troligen inte en IKEA fåtölj.

Med vänlig hälsning
IKEA Kundservice
Marie W
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
har svarat henne att jag fick svaret på forumet Odla, och klippte in svaret.
Myosotis
laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon