Har siktat in mig på Älvsjömässan i april så jag undra om ovannämnda mässa är något att ha?
Har den någon särskild inriktning?
Hoppas att det blir något bra för jag tänkte nog försöka ta mig dit i alla fall!
PiieMiien
07-03-2010, 22:39
Jag ska också dit, men har inte varit på den tidigare så jag vet inte hur den är..
DykUnderYtan
08-03-2010, 08:51
Jag var på den förra året men ska ge mässan ett försök till. Förra årets upplevelse kunde varit bättre men till i år ska det enligt projektledaren inte vara lika trångt utan ljust och luftigt. Mässan gå inte att jämföra med den i Älvsjö men det blir nog en härlig smygstart på våren i alla fall.
Bl a detta mailade projektledaren mig om årets mässa:
Rum & Trädgård 2010 går inte tillsammans med Villaägarmässan utan är ett eget arrangemang precis som första året 2008. Det innebär en betydligt luftigare Rum & Trädgård med vackra idéutställningar, intressanta seminarier och spännande nyheter. Gunnar Kaj kommer i entréhallen att göra en utställning på temat Ett halvår i trädgården som jag törs lova kommer att bli helt magnifik för att ge ett exempel. Förra årets besök kan ni se och läsa mer om i min blogg:
http://miashem.blogspot.com/2009/03/besvik...-till-slut.html
salikons
11-03-2010, 16:09
Jag var ner förr förra året och blev lite besviken. Då kändes mässan trång och inte med så mycket intressanta utställare. Det som var mysigt då var en stor plantering med olika sorters tulpaner, så jag som då hade 1 m snö hemma fick verkligen vårkänning, så på det stora hela var det en blandad upplevelse, för tulpanerna och planteringarna var underbara