Duchesse De Nemours
Hej!
Undrar bara om någon har något tips på något bra ställe att köpa Dahliaknölar på nätet?
Tacksam för svar!
Fny
hej hej!
Jag har inte tittat efter just dahliaknölar men en butik som jag har beställt mycket från och som har bra sortiment är lillafiskaregatans nånting nånting... vad heter dom nu... Googla Lilla fiskaregatan och lök eller nåt så hittar du dom! Eller så kanske nån vänlig själ kan fylla i slutet av namnet...
Peztis
www.lillafiskaregatanstradgardsbutik.se
Crazy4Flowers
www.eurobulb.nl har bra lökar/knölar, väntar med spänning på det jag beställde för ett par månader sedan, har för mig att jag valde leverans 15/3.... dåligt minne.
Fny
tack Peztis!
Duchesse De Nemours
Tack för tipsen! thanks.gif
Ska genast in och kolla!!
hattstugan

Tycker du ska titta här på Odla.nu!! De har Dahlia till bra pris och många att välja på oxå!!
Duchesse De Nemours
Hej!
Tack ska du ha hattstugan! Ska genast kolla!
Crazy4Flowers
Gjorde en jämförelse mellan 4 olika kända och Eurobulb låg i topp sedan var Odlas erbjudande tätt efter, dom har mycket bra priser. Vissa som man har trott är billiga visade sig inte vara det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon