Full version: Min katt
mojan
Härligt att ligga här i vårsolen och bara njuta! Full koll bort mot mattes fågelbord om man skulle få lust att jaga-men det orkar man ju inte när matte serverar så gott torrfoder. Kommer det någon annan katt och försöker mucka gräl så får jag väl resa mig-kanske...

[attachment=47925:003.JPG]
Sussie F-Flower
-Myyysigt!!! wub.gif
Meriona
CITAT (mojan @ 09-03-2010, 20:54) *
Härligt att ligga här i vårsolen och bara njuta! Full koll bort mot mattes fågelbord om man skulle få lust att jaga-men det orkar man ju inte när matte serverar så gott torrfoder. Kommer det någon annan katt och försöker mucka gräl så får jag väl resa mig-kanske...
[attachment=47925:003.JPG]

Lever han?! -fear-.gif

whistling.gif Skoja bara, så gott det ser ut!
mojan
CITAT (Meriona @ 09-03-2010, 21:19) *
Lever han?! -fear-.gif

whistling.gif Skoja bara, så gott det ser ut!

Han har en mycket god nattsömn. Och dagsömn!

Men om jag dukar till fika och skramlar med koppar så dyker han upp ur tomma intet och undrar om det möjligen är kaka med grädde till kaffet. Händer ju att det är det.. blush.gif Grädde alltså... blush.gif
Meriona
Det är han väl värd! Grädde på nosen, det är mumma för en liten kisse! tummenupp.gif
mojan
CITAT (Meriona @ 09-03-2010, 21:30) *
Det är han väl värd! Grädde på nosen, det är mumma för en liten kisse! tummenupp.gif

Men matte blir rund. ranting.gif

Och husse. thumbdown.gif
Meriona
Inte om de låter få missen alltihop! laugh.gif
zissi
Så skönt det ser ut i vårsolen för din söta kisse wub.gif

Katterna har ju nästan sovit bort vintern, de tycker nog det blir skönt när snön försvinner och de kan röra sig lite mera fritt.
aanderss
hej kompis bloggar du kanske med? mvh nisse

skogstroll
ja nu vågar väl katterna sig ut äntligen. min kisse har varit väldigt anti-gå-ut lääänge
mojan
CITAT (aanderss @ 10-03-2010, 10:11) *
hej kompis bloggar du kanske med? mvh nisse

Tyvärr inte. Skulle aldrig få tillgång till datorn för där sitter matte jämt. thumbdown.gif
Men du är väldigt stilig. wub.gif

CITAT (Meriona @ 09-03-2010, 21:47) *
Inte om de låter få missen alltihop! laugh.gif

Äter du galen, människa? -fear-.gif -fear-.gif -fear-.gif
Grädde som är så gott!
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon