susanneedgren
Tänkte gå på mässan i morgon.
Vad får man inte missa?
Var den större/bättre än förra året?
Något speciellt man ska spetsa in sig på?
DykUnderYtan
Du kommer inte missa något, mässan är så liten så man avverkar hela ganska snabbt.

Kändes som färre montrar än förra året på samma yta, kanske något större yta i år. I år är mässan mycket luftigare så det går att röra sig i gångarna. Jag var där i torsdags, då var det helt lugnt men kan tänka mig att det är mer folk i helgen.
Fru Frö
Jag tyckte den fanns en hel del inspiration.
Visst gick jag förbi mycket - stora spa jacuzzin, rättviksknutar och dyl.

Jag är glad att jag gick igår - gjorde många fynd hos speciellt en utställare - vi fyndade av de sista exemplaren.

Detta bla köpte jag

Bilderna följde visst inte med i förra inlägget?
rolleyes.gif
Peztis
Var också där igår, det är ju alltid kul att få inspiration men jag har varit enormt förkyld ett par dagar så jag hade inte vidare ork. Men jag köpte lite fröer, en julros och orkidéenäring. Men det är klart att det är skoj att se alla montrar, provsmaka bröd och marmelad mm.
Misstänker dock att många - precis som jag - checkar länget och funderar vidare för att sedan ev handla mer på Älvsjömässan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon